Nordea Direct har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
bra bank, men jeg bruker dnb bank, men minibankene er alle fra Nordea. derfor er det praktisk for meg å bruke Nordea-minibanker, fordi de er direkte koblet til DNB
Har Nordea direct noen eksistensberettigelse? I hvertfall ikke for kundene, velg en annen bank, kom deg unna, løp!
Nu er takk og farvel til Nordea. De trekker 25 kroner hver måned for og være kunde hos de. Ikke store kostnader for meg, men ikke nok med at de tjener grovt på kundene sine innskudd, men i tillegg tar de seg ekstra betalt for i hele tatt og være kunde der. Sleip måte de belaster kontoen hver måned da du ikke ser at de har tatt uttak fra kontoen.
Har du ikke smarttelefon kan du heller ikke laste ned Nordea Id og Nordea mobilbank. I Gjensidige kunne jeg bruke kodebrikke uten bankid. Men å få hjelp av Nordea som aldri tar telefon og ikke tilbyr tilbakeringing er nytteløst. Har aldri i mitt 98 årige liv opplevd maken til kundeforakt fra en bedrift. Nå må jeg bytte bank. Skam dere ledere i Nordea.(min sønn har skrevet dette for meg)
rask pålogging og enkel sjekk på bank,jeg liker best øyeblikkelige overføringer, det har ikke DNB.
Pratet med Nordea men dem vil ikke støtte dette! Håpøøst å ikke få opp salde eller at regingen scanning ikke virker!
Jeg ønsket å refinansiere et par lån og la ut en søknad til flere banker. Jeg fikk da en email fra Nordea at jeg hadde fått innvilget lån fra dem. Jeg sendte da inn kopi av skattemelding (som de ba om) og som er 100% korrekt i forhold til lånesøknad og annen relevant info. Jeg signerte på låne papirer elektronisk og trodde alt var i orden. Jeg fulgte opp med en telefonsamtale for å høre om alt var i orden og det sa de at det var. Men så, dagen etter, fikk jeg beskjed om at lånet var avslått pga at jeg ikke hadde fylt ut korrekte opplysninger noe som overhode ikke var sant og som jeg kunne dokumentere. Jeg ringte de for å høre hva som var feil men, det ville de ikke svare på. Jeg spurte også om hvordan de kunne innvilge meg lån uten å sette seg inn i lånesøknaden og det var ifølge en gretten kundebehandler for å spare tid. Jeg oppfatter dette som useriøs og ulogisk rutine og er bare til frustrasjon.