Nordea Bank opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Elendig bank og kundeservice. Styr unna. Brukt 3 dager for å få kontakt. får satt opp møte i dag kl 10:00 så ringer de ikke engang. Ventet 1t 40 min. Så mye betyr kunder for dere. Dere har 1,8 stjerner å det er kun fordi 1 stjerne er det laveste. Fortjener ikke 1 stjerne engang. Innlogging med bank id har vært nede i 36 timer også.
Hei Kjetil. Det er trist å lese dine negative opplevelser hos oss og slik skal det selvfølgelig ikke være. Når vi har avtalt at vi skal ringe deg opp skal vi selvfølgelig holde oss til avtalen noe vi ikke har gjort i ditt tilfelle og det må vi bare beklage for. Vi har dessverre hatt ustabiliteter med nett- og mobilbanken som gjør at noen kunder ikke får logget seg inn med BankID. Vi jobber nå på spreng med å få dette løst og beklager på det ytterligste for ulempene dette har medført./ Yousof
Heia, Jeg byttet fra DNB (var tidligere postbanken) til dere i 2012 og det har jeg ikke angret på. Jeg fikk avslag på lån i Dnb, men fikk boliglån hos dere og startet sparing i aksjefond etter rådgiving fra dere. Jeg har nå solgt en del av aksjene og betalt ut boliglånet hos dere. Endelig gjeldfri og fortsetter sparing hos dere. Veldig fornøyd med kunde behandling, og har ikke hatt noen problemer. Takker for at dere reddet meg fra DNB!
Hei Eva. Takk for fin tilbakemelding, dette setter vi pris på. Det hyggelig å lese at du har fått den hjelpen du trengte hos oss. Det gleder oss å lese at du er gjeldsfri og at du ønsker å fortsette din sparing hos oss. Vi skal selvfølgelig fortsette å jobbe hardt med å holde deg fornøyd! /Yousof
Hei! jeg har skrevet anmeldelse tidligere med bedre omdømme. Nå har jeg brukt nordea et års tid, og jeg opplever nettbanken som utrolig lite gjennomført. En LANG rekke basic funksjoner mangler. Endelig kan man endre dato på avtalegiro da, det er jo bra. Opparbeidet, ikke bokført rente, må komme på plass asap. I tillegg må den nye nettbanken utvikles MYE raskere. Min gamle bank DNB innser jeg jo nå var helt overlegene rent teknisk. Føles som jeg har reist 15 år tilbake i digital tid. Arbeider dere med dette?
Hei Anders! Takk for din omtale. Vi jobber nå med å komme med en funksjon som viser renter på konto i nett- og mobilbank. Vi ser for oss at denne funskjonen er tilgjengelig i løpet av kort tid. Vi jobber kontinuerlig med å utvikle vår nett- og mobilbank og jeg kan garantere deg at vi arbeider med dette. / Yousof
Opplever dårlig kundeservice. De har sperret kontoen vår grunnet overføringer prøvd i et annet land, som i utgangspunktet er positivt. Men de bruker lang tid på å fikse nytt bankkort og klarer heller ikke overføre pengene til en konto vi kan bruke i mellomtiden. Hver gang vi ringer sier de at de skal fikse det men ingen klarer å gjøre noe med det. Alle pengene som kunne vært satt på sparing taper vi renter på på denne tiden, pluss at vi ikke får betalt regninger. Dette får konsekvenser som banken fraskriver seg helt ansvar for.
Hei. Det er leit for meg å lese at dette er inntrykket du har etter du har vært i kontakt med oss. Vi ønsker å gi kundene våre god oppfølging på henvendelser som kommer, og gi en god opplevelse i kontakt med oss. Det er beklagelig dersom dette ikke er tilfellet. Jeg har dessverre ikke tilgang til å se hva som har skjedd i den aktuelle saken, og jeg ønsker derfor at du kontakter oss igjen for å få status på saken. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg med videre, og rette opp i din opplevelse. / Mathea
Få filialer, laaang ventetid når du ringer kontofonen for å snakke med kundebehandler, nærmeste minibank er 44 km unna en vei, utfordrende å ikke ha samme muligheten som andre banker tilbyr ifht kontaktinnskudd og uttak i butikk. Ikke tilfredsstillende ivaretagelse, og manglende fleksibilitet for oss som kunde av Nordea.
Hei Anne. Vi setter pris på din ærlige tilbakemelding. Det er mange som ønsker å prate med oss i det siste og dette skaper en lenger ventetid enn vi ønsker å ha. Vi jobber på spreng og til full kapasitet for å redusere køen og kunne hjelpe deg så fort som mulig. Vi minner om at vår kundeservice er åpent fra søndag til fredag mellom 08:00 - 21:00, og lørdager mellom 08:00 - 17:00 og at det er mest trafikk i perioden 10:00 til 15:00. Unngår du den mest trafikkerte tiden, så skal du forhåpentligvis komme i kontakt med oss uten å vente særlig lenge. Angående kontanter i butikk så kan jeg meddele at vi har fått på plass avtale med NorgesGruppen for Nordea kunder :) Det vil si at du kan både ta ut og sette inn kontanter på Kiwi, Meny, Jacob's, Joker, Nærbutikken og Spar. Dersom du er misfornøyd med ditt kundeforhold eller betingelser hos oss ta gjerne en telefon til oss på 232 06001 så skal vi sette deg i dialog med riktig person i banken som kan ta en gjennomgang sammen med deg. / Everth
God fastrente (5,1%) på innskudd, men kunne gjerne vært som SVEA bank med 5,3%. I hvert fall bedre enn DNB. Kunde siden 1969.
Hei Per. Det gleder oss å lese at du er godt fornøyd som kunde hos oss og benytter deg av vårt tilbud på Fastrentekonto. Vi setter også pris på din tilbakemelding. / Everth
Fikk raskt finansiering og hjelp til boliglån, det er bra, men å bruke selve banken i det daglige er slitsomt. Nettbanken til Nordea er lite brukervennlig. Fikk tilsendt en sms om at jeg måtte gi samtykke i nettbanken. Jeg logger meg inn, men klarer ikke finne frem. Selv om det er en fane som heter "Samtykker", så var ikke dette rett sted. Måtte ringe banken og få veiledning, og de innrømte selv at den var vanskelig å finne frem til. Mobilbanken er enda mer krise. Grensesnittet er helt håpløst, det er uoversiktlig og vanskelig å finne frem. Her trengs en redesign! Mobilbanken bruker jeg nesten daglig, men fordi Nordeas er så tungrodd å bruke så vurderer jeg sterkt å bytte bank.
Hei Lene. Det er leit å lese at du har hatt dårlige erfaringer med nett - og mobilbanken vår. Vi har nylig gjort en rekke endringer og implementeringer for å forbedre funksjonalitet og tilgjengelighet i nettbanken. En av disse endringene er at du kan selv sette opp et display som passer deg best ut fra dine behov. Dog det er alltid rom for å bli enda bedre og vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele din opplevelse av nettbanken med oss. Jeg sender dine tilbakemeldinger videre til utviklerne slik at vi kan gjøre det enda enklere og raskere for deg. Ønsker deg en fortsatt fin dag :) / Everth