Nordea Bank opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Etter rentenedgang gikk jeg i forhandling med div banker. Nordea leverte raskest, best rente og flest fordeler. Som et pluss fikk jeg veldig bra oppfølgning av kundebehandler helt til veis ende. Appen er bra, men nettsiden trenger virkelig (med store bokstaver) en oppussing.
Hei Harald! Tusen takk for fin tilbakemelding - det setter vi stor pris på😃 Vår nye mobilapp er vi selv veldig fornøyd med - i tillegg kan jeg glede deg med at en ny nettbank er under oppussing! Nøyaktig tidspunkt for når den vil være på plass har jeg dessverre ikke nå, men vi håper at den er ferdig renovert i løpet av året🤞 /Silje
Man tas på alvor - lett å få tildelt time - kan dog ta litt tid.
Hei Eivind. Det var veldig kjekt å høre, og tusen takk for den fine tilbakemeldingen. /Fredrik
Om du vil ha rett rente på boliglån må du passe godt på. Er premium kunde med flexilån og har ein over snittet god nedbetaling på dette lånet. Snakket med banken og lurte på om renta kunne reduseres, fikk då beskjed om at eg hadde beste rente. Ett raskt søk på nettet viste at eg hadde 0,3% over, og etter ny samtale med ein sur rådgiver og argumentering fra meg kunne dei plutselig sette ned renta med 0,2% I disse koronatider har banken lova å sette ned renta opptil 0,85% Over ei veka etter dato for nedsettelse har det fortsatt ikkje skjedd noe her, Venter nå på å bli kontaktet av banken igjen for å diskutere dette. Så om du velger denne banken anbefaler eg å sjekke og rekne med å diskutere månedlig for å få ei konkurranse dyktig rente. Om du liker å ha ein fast rådgiver er heller ikkje dette banken for deg, du må vertfall rekne med å vente opp til ei veke før du får audiens der.
Hei Tor. Dette var ikke hyggelig å lese. Det skal ikke være nødvendig å kontakte oss for å få riktig rente. Vi har satt ned renten inntil 0,85% på alle lån med flytende rente. Rentenedsettelsen tredde i kraft 03. april. Nå får dessverre ikke jeg satt meg inn i saken din her, men send oss gjerne en melding fra din Digitale Postkasse i nettbanken slik at vi får sett nærmere på det. Vi skal alltid være konkurransedyktig på pris og rente, og vi setter stor pris på tilbakemeldingen din. /Fredrik
Har folkeregistrert adresse i utlandet og måtte derfor ha manuell behandling av lånesøknad. Har direktekontakt med en meget serviceinnstilt kar pr. epost, skype og telefon. Jeg er skikkelig sløv og spør masse hele tiden og får svar på få timer. Nettbanken er litt uoversiktilig for meg som er ny Nordea -kunde, men det kommer seg. Endring er aldri gøy- men det ordner seg alltid.
Hei Arne! Så utrolig hyggelig å lese. Tusen takk for fin tilbakemelding - det varmer😊Håper fortsettelsen går like fint, og at du vil trives hos oss! /Silje
Jeg prøvde å få et boliglån men personen som skulle hjelpe meg gjorde det ikke. En veldig dårlig opplevelse.
Ikke velg nordea. Det er ingenting ved denne banken som er bra. Jeg har vært kunde i snart 5 år og har aldri opplevd å få den hjelpen jeg har bedt om, og kundeservice er alltid uvitende om alle spørsmål. Ofte får man heller ikke svar hvis man sender dem mail.
Sendte inn lånesøknad for bolig forrige uke med blant annet informasjon om inntekt, boligverdi. Blir senere oppringt med spørsmål om akkurat den informasjonen som ble oppgitt i søknad, og avtaler at banken kan ringe uken etter. Blir så ringt opp, der kundebehandler hører på høy musikk (AC/DC - så valget av musikk i seg selv var ikke problemet). Vanskelig å høre hva personen sier mens det ramses opp informasjon om relevante spesialavtaler og budsjett. Takker til slutt for meg og legger på. Denne banken må skjerpe seg. Dersom man tar mål av seg å ha dyre lån og tjenester slik denne banken har, må servicen og profesjonaliteten stå i stil. Det gjør dessverre ingen av delene. Nettbanken er også fortsatt en utdatert designtragedie som virker hentet ut av dotcom-bølgen.