Nordea Bank opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken pÄ trenden i lÞpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Topp kundeservice og lite gebyrer - og ingenting blir trukket fra konto uten godkjenning 😃🤗😁👍🏼
Jeg blir overrasket hver gang jeg går inn på nettbanken, enten på mobil eller pc, og ikke får opp en melding hvor det står at tjenesten er ustabil og de beklager ulempene. Jeg orket ikke styret med å bytte bank nå, men vurderer du å gå over til denne fra en annen bank - ikke gjør det. Da dette ikke har pågått over en liten stund, men i flere år. Så fort jeg selv får anlendning bytter jeg over til en annen bank!
Prøvde to ganger i dag å løse et nettbank-problem for en eldre slektning, via chat. Første gang avsluttet banken chatten uten å svare på spørsmålet. Prøvde igjen med en gang og da ble chatten bare avsluttet med en gang, helt uten videre. Hadde jeg vært kunde selv, hadde jeg byttet bank på dagen. Nettbanken deres er også helt tragisk.
Vanskelige å få tak i. Må ha avtale for å komme inn i banken. Dårlig nettbank, ofte feil på denne spesielt bedrift.
Etter å ha vært kunde i en annen bank i flere år så søkte vi finansieringsbevis i Nordea, ble så oppringt av en svært hyggelig rådgiver. Vi har nå byttet bank, fått ordnet oss hus og vi er strålende fornøyd!
I forbindelse med boligkjøp ble lånebehovet større. Jeg og ny samboer så deretter på alternativer for å få best mulig betingelser. I forbindelse med overføringen var det ganske mye rot, selv om Nordea hadde gode systemer for å få overført AutoGiroer og tilsvarende. Nettbanken er mindre flashy og mer basic, men jeg savner ingen funksjoner, Aksjehandel-systemet går de jeg har forsøkt (Nordnet, DnB) en høy gang. Betingelsene er uslåelige, og da er jeg villig til å gjøre litt mer av jobben selv og være tålmodig når det kommer til systemer. Når jeg har trengt hjelp har jeg truffet på service-minded ansatte som gir effektiv hjelp.
Dårlig tilgjengelighet. Ventetid fra hel#¤te......