Nordea Bank opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Dårlig tilgjengelighet. Ventetid fra hel#¤te......
Fikk huslån , fikk en del utfordringer med huset, men ingen hjelp etterpå da de takserte ned huset siden jeg fikk det under takst. Men ingen hjelp med å få reparert og få takst opp igjen.. Da hadde jeg vært kunde der 10 år.
Har en veldig god rente i Nordea, men dette koster. For det første har jeg blitt svitsjet mellom 5 forskjellige rådgivere de siste 3 årene. Deretter ble jeg introdusert for den nye ordningen med Team. Jeg har siden i midten av januar jobbet med refinansiering, så jeg kom i kontakt med banken 25 januar, men ikke med teamet som har lokal forankring. Nå var det en ny ordning med telefonmøte med en vilkårlig rådgiver på et kundesenter. Etter å ha sendt utallige dokumenter, med ny boligtakst, selvangivelser, firmaregnskap 2016, lønnslipper på ektefelle, hennes selvangivelse, perioderegnskap, svigermors selvangivelse osv osv. Så må de ha enda mer, det holdt visst ikke lengre med perioderegnskapet. Jeg kan ikke gå i detaljer på hvilke lånebeløpet eller økonomisk situasjon. Men kan si det slik at vi har husholdningsinntekt på 1,2 mill. Har høyere boligtakst over total gjeld. Har i tillegg en kausjonist som ikke har gjeld, og god verdi på bolig som ønsker å stille som tilleggsikkerhet. Hun har inntekt over 5 G. Nå står jeg ved et veiskille. Skal jeg fortsette å sende papirer elektronisk til Nordea, eller skal jeg ta turen til en lokalbank som muligens har litt høyere rente? Jeg er villig til å betale inntil 15.000 i ekstra rente pr år, ved å få en person jeg kan møte ansikt til ansikt, samt kunne ha en forutsigbarhet ved å bruke vedkommende fast i årene framover, uten å bli behandlet som en kasteball. Takk for 10 år Nordea. Jeg har aldri vært forsinket med betaling og jeg har hatt en meget ryddig økonomi, som mine kontaktpersoner har kjent til. Nå er det dessverre slik at historikken min har blitt ukjent ettersom jeg har hatt flere nye kontaktpersoner, og det er veldig synd. Vil gi dere et godt tips. Når dere effektiviserer driften deres, så ikke glem å sjekke ut hvordan kundene opplever de nye strategiene og metodene deres. Og for all del. Ikke glem det menneskelige. Dere kan ikke robotisere alt, selvom vi er i 2018.
Helt forkastelig å gå imot kryptovaluta. I stedet for å gå mot det så foreslår jeg at Nordea skjerper seg og lar alt sånn gå.
Byttet over fra Sparebanken Vest. Fikk gode betingelser i Nordea som var endel bedre. Men det har ikke gått smertefritt. Tok veldig tid før det begynte å skje noe, følte vi satt i Limbo med 2 banker og visste ikke helt hvor vi skulle forholde oss. Varierende kundeservice avhengig av hvem du treffer. Nettbanken og app trenger en oppdatering. Her henger de langt etter. Er det noe jeg savner med SPV er genial app og nettbank. Oppringing og kjapp respons på chat. En annen latterlig ting er at man ikke engang kan endre noe så enkelt som pin kode på VISA? Har du hørt i 2018?
Elendig de lar svindelen fåregå som ingen ting har hent.
Lite hjelp og veiledning av kundeservice som fremstår uskolerte i faget. Dårlig oversikt på faktura spesielt vedr restgjeld og faktiske påløpte renter. Man mottar ingen hjelp eller forståelse av noe slag.