Nordea Bank opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg ble kunde av Nordea ifm refinansiering av boliglånet mitt og flyttet over fra DNB hvor jeg hadde vært totalkunde i 3 års tid. Selv om servicen av kundebehandler var svært god, er min daglige interaksjon med banken gjennom deres digitale tjenester, og der skårer dessverre Nordea på bunn. Betingelsene var at jeg ble totalkunde av Nordea, noe jeg ble, men jeg må si at jeg holdt pusten i det ene året jeg har vært kunde. Nordeas digitale tjenester som nettbank og app på mobil har mye å ettertrakte. Nå innhenter jeg tilbud fra 6 banker ifm huskjøp og -salg, og jeg må si at Nordea har vært rotete, trege og kommer med dårlig tilbud. Dette er selv om jeg har snakket med 3 forskjellige kundebehandlere. Beklager, Nordea, men dette er ikke godt nok, altså.
Er veldig fornøyd med banken - får svar veldig raskt, alltid god service.
Veldig god service i filial, men uhøflig og ufølsom service på chat og telefon. Prøver å hjelpe min gamle mor som nylig ble enke og ikke behersker nett. Blir mistenkeliggjort og får elendig hjelp når jeg ber om det. Når min mor stoler på meg og gir disposisjonsrett, skal jeg ikke da kunne hjelpe henne med å betale regninger i nettbanken? Skjerp dere! Utrolig glad for at jeg selv er kunde i Skandiabanken :-)
Den banken skal man aldri stole på. Du avtale rente med dem og du får helt annen rente med nedbetalingen De kan lure deg lett og du får aldri kunne vinne over, uansett dine bevis. De bare stjeler penger av sine kundene og har ingen respekt.
Nordea bør skjerpe seg, elendig kundeservice. Noe har skjedd de to siste årene. Vurderer å bytte bank.
Det er helt forferdelig vanskelig å få hjelp når man ikke er totalkunde i Nordea. Fikk estimert ventetid på 34 minutter i telefonen, og valgte å bli ringt opp. Nå har det gått over 1 time, og fortsatt ikke noe hjelp. Chatten er også nede fordi pågangen er så stor. På andre fora som Facebook er det mange som klager og alle får til svar at "akkurat for øyeblikket er det stor pågang".. Men det "akkurat for øyeblikket" er et fryktelig langt øyeblikk som har vart i 3 mnd..
Jeg er såkalt prioritert premiumkunde i Nordea. Lojal kunde i 35 år, likevel bytter jeg til annen bank. Nordea er nå en topptung, byråkratisk bank, fjernt fra kundene. 😩