Nordea Bank opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg har opplevet at hele min måneds utbetaling uten forvarsel har forsvunnet fra kontoen min, Dette skjedde forrige måned. Nå tar Nordea ikke telefonen når jeg ringer og itilegg har de forandret passordet inn i mobil banken og sperret brikken min. Dette har forårsaket at jeg å min lille familig ikke har penger til mat eller noe annet. Er det virkelig sånn en bank skal behandle oss innbyggere i Norge? Nordea tjener millioner av kroner på å trade med mine og dine små penger, dette tjener de milliarder på, Vi ser aldri noe av overskuddet. I tilegg gjør de alt de kan for å forhindre oss i å bli selvstendige opplyste innbyggere. Ved å gjøre alt de kan for å forhindre oss i å bli økonomisk uavhengige, det er på tide at noen får øynene opp for at det går ann å tjene gode penger ved å arbeide med uavhengige løsninger, hvor en slipper bruke banker som finner på å låse bort livsoppholds penger i et forsøk på å regelrett drepe deg og meg??? Penger burde en lært om på skolen, ikke økonomi. Nordea er en farlig og ikke god bank, som harselerer rundt med livet ditt. De prøver til og med nekte meg bytte bank, Er det nå jeg skal sette meg ned å dø???
Hei Amina. Først og fremst så er det svært leit å høre at du tror vi som bank hadde latt penger forsvinne slik som dette ut fra kunders konto. Her høres det ut som en sikkerhetssak, med tanke på at din BankID er sperret. Vi har også et stort ønske om at kundene våre skal ha oversikt over sin økonomi, og dette kan man blant annet se ved vår løsning med å få bedre oversikt over hvordan og hvor man bruker pengene sine på innsikt-siden i Mobilbanken vår. Vi tilbyr også gode spareløsninger og sparerådgiving for at våre kunder skal bli selvstendige og opplyste i sin sparing og over sin egen økonomi. Det er derfor veldig leit å høre at du har et annet inntrykk av oss. Jeg håper du kan ta kontakt med kundeservice på telefon 232 06001 på nytt og vente til du kommer frem i køen, slik vi får sett nærmere på saken din og undersøke løsninger for deg. Vi jobber hver dag for gode kundeopplevelser og sikkerheten for kundene våre, så vi ønsker å få muligheten til å rette på inntrykket ditt ved neste anledning. Håper du er villig til å gi oss en ny sjanse og at vi hører fra deg igjen😊 /Andrine
Tips som Nordea kunde: noter ned alt som blir sagt, når du har snakka med dem og hvem du har snakka med . Her er det bare rot!
Hei Elle😊 Takk for din omtale. Så leit å høre at du er misfornøyd og har denne oppfatningen av oss. Vi jobber hver dag for gode kundeopplevelser og for at kundene våre skal bli fornøyde, så det er svært beklagelig at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss. /Andrine
Veldig bra kunde service. Henger etter på rentehevinger.
Hei Stein😊 Tusen takk for meget hyggelig omtale! Ingenting gjør oss gladere enn når våre kunder er fornøyde med oss og vår kundeservice🤩 /Andrine
Jeg ser at andre har opplevd det samme, men jeg slutter meg til. Det er nesten umulig å få ut opplysninger om billånet. Lånet ble markedsført som billån i Nordea- uten noe "finans" eller "finance". Så viser det seg at billånene ikke er i selve Nordea, men i Nordea finans, og følgelig er utilgjengelig på min nettbank. Det hadde enda gått an hvis Nordea finans hadde en god nettløsning der jeg -som jeg kan alle andre steder- enkelt kunne logge meg inn å se restbeløp, rente og nedbetalingsplan. Men nei. Dette er så oppsiktsvekkende dårlig at det virker som en bevisst nedprioritering.
Hei Jan😊 Takk for at du har skrevet en omtale til oss. Det er riktig at billån i Nordea går via Nordea Finans, og jeg skjønner godt at dette kan skape forvirring. Det skulle absolutt vært bedre informert om og eksistert en god nettløsning som ga oversikt over lånet. Jeg vil tipse om å ta kontakt med Nordea Finans på telefon 232 06021 eller sende dem en epost via denne lenken: https://www.nordeafinance.no/privat/kontakt-oss/angaende-ditt-engasjement-hos-nordea-finans.html, da kan du få tilsendt nedbetalingsplanen på e-post😊 Setter stor pris på din tilbakemelding og jeg vil ta den med videre. /Andrine
Snakket med en kundebehandler som ikke overhode klarte å begrunne sine påstander og standpunkter. Sendte inn en offisiell klage, og ble dagen etter kontaktet av en såkalt leder, som også kom med påstander hun ikke underbygget med fakta. Forferdelig opplevelse. Det verste er at denne banken samarbeider med mitt fagforbund.
Hei Espen. Dette var uten tvil en veldig lei lesing og er virkelig ikke slike opplevelser våre kunder skal ha hos oss. Jeg kan ikke gjøre annet enn å beklage på det sterkeste, og håper at vi kan rette opp i inntrykket ditt ved neste anledning. /Andrine
Uoversiktlig og når man prøve å bestille noe på nettet så er det forferdelig vanskelig når man skal betale!!! Vil gjerne ha tilbake Gjensidige....vil aldri ha valgt Nordea selv.
Hei Adelina. Takk for din tilbakemelding😊 Det er leit å høre at du opplever betaling på nett hos oss som vanskelig. Jeg får dessverre ikke sett nærmere på saken din her, men dersom du tar kontakt med vår kundeservice på telefon 232 06001 eller åpner en chat fra Mobilbanken/Nettbanken, så ønsker vi å undersøke om vi har andre løsninger å tilby som kan gjøre betalinger enklere for deg. Håper å høre fra deg. /Andrine
Positivt: - At vi fikk billån Negativt: - Elendig informasjon om billån på nettet/nettsider - Skjulte gebyrer OBS ordner du Nordea billån hos forhandler er månedlig gebyr mye høyere. Gebyret er egentlig en skjult rente, banken har ingen ekstra utgifter med å sende regning elektronisk i din nettbank slik jeg ser det. - Dårlig kundeservice, oppleves uhøflig - Er NAF medlem men kan ikke få medlems rabatt etter inngått låneavtale - Har ingen app for lånetakere
Hei Terje, Det er leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse hos mine kolleger i Nordea Finance og billånet du har hos dem. Hva som ligger til grunn for avtalen din har jeg ikke tilgang til gjennom denne kanalen, korrekt pris i henhold til medlemskap skal naturligvis registreres på billånet. Kontakt gjerne Nordea Finans på telefon 232 06021, eller send dem en epost via denne lenken: https://www.nordeafinance.no/privat/kontakt-oss/angaende-ditt-engasjement-hos-nordea-finans.html /Steffen