Nordea Bank opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Vært kunde i flere år og kundeservicen er noe av det værste jag vart borte i. Er i prosess med å bytte bank. Tidligere hadde vi en egen rådgiver som var bra, nå blir man kastet runt og får rett og slett ikke svar eller blir satt i kontakt med noen som kan hjelpe en. Var i en prosess med å bytte perssonr som ble et mareritt i seg sjæl.
Har brukt Nordea i over 20 år nå. Er egentlig godt fornøyd med banken. Men de har sluttet med egen fast kundekontakt. Det liker jeg ikke. Jeg har vært meget fornøyd med min kontaktperson, som jeg ikke har lenger. Det vil jo være til at det blir enklere for meg å bytte om jeg skulle få bedre tilbud andre steder når jeg ikke har en fast kontakt person. Men jeg er godt fornøyd med betingelsene pr i dag.
Ble helt glemt som kunde her. Vurderte å bytte bank og sette over lån til Nordea . Ikke å anbefale «Jaja dette ordner vi senest mandag», «jeg tar saken selv» haha, ikke noen som fulgte opp. Så ikke så viktig for denne banken å få kunder! Gått godt over en uke til nå ja....
Nå har jeg venta i over 22 minutter (får ikke mulighet til å bestille tilbakering når estimert køtid er "2 minutter". Når man bestiller "bli ringt opp av en servicemedarbeider" blir man satt i kø som varer over 5 minutter...!
Det gikk fort og greit å skrive under papirer. Jeg ble lovet at de skulle gjøre alt de kunne for at jeg skulle få lånet 3uker senere. Men nå har det gått 6uker. Jeg får nesten ikke tak i rådgiveren min på mail eller telefon. Og ender opp med å ringe tre ganger til forskjellige konsulenter og rådgivere for å purre på rådgiveren min. 3 dager senere ringer han opp. Viser seg at han enda ikke har sett mailen min. Får lovnader om at det skal ordne seg + en mail med bekreftelse på lån. Nå har det gått 6dager siden det og fortsatt ingenting som har skjedd. Ville skiftet for lenge siden hadde det ikke vært for at jeg har skrevet under på lånet. Mitt største problem er at det ikke finnes noen som helst måte for meg å se hvordan det går med lånet mitt i nettbanken. Jeg må ringe en rådgiver som ikke svarer meg eller leser mail som blir sendt.
Har ventet i 6 uker på kodebrikke. Prøvet å ringe mange ganger men alltid over 1 time ventetid. Hvem har tid til dette? Dette skriver jeg på vegne av min nevø som jeg prøver hjelpe da han ikke kan sitte å vente på telefonsvar i timevis.
Trengte å få kontakt da noe oppsto. Men var 53 min ventetid på telefon og chat kom jeg ikke inn på da pågangen var for stor. Synes dette er dårlig.