Nordea Bank opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Nå har jeg venta i over 22 minutter (får ikke mulighet til å bestille tilbakering når estimert køtid er "2 minutter". Når man bestiller "bli ringt opp av en servicemedarbeider" blir man satt i kø som varer over 5 minutter...!
Det gikk fort og greit å skrive under papirer. Jeg ble lovet at de skulle gjøre alt de kunne for at jeg skulle få lånet 3uker senere. Men nå har det gått 6uker. Jeg får nesten ikke tak i rådgiveren min på mail eller telefon. Og ender opp med å ringe tre ganger til forskjellige konsulenter og rådgivere for å purre på rådgiveren min. 3 dager senere ringer han opp. Viser seg at han enda ikke har sett mailen min. Får lovnader om at det skal ordne seg + en mail med bekreftelse på lån. Nå har det gått 6dager siden det og fortsatt ingenting som har skjedd. Ville skiftet for lenge siden hadde det ikke vært for at jeg har skrevet under på lånet. Mitt største problem er at det ikke finnes noen som helst måte for meg å se hvordan det går med lånet mitt i nettbanken. Jeg må ringe en rådgiver som ikke svarer meg eller leser mail som blir sendt.
Har ventet i 6 uker på kodebrikke. Prøvet å ringe mange ganger men alltid over 1 time ventetid. Hvem har tid til dette? Dette skriver jeg på vegne av min nevø som jeg prøver hjelpe da han ikke kan sitte å vente på telefonsvar i timevis.
Trengte å få kontakt da noe oppsto. Men var 53 min ventetid på telefon og chat kom jeg ikke inn på da pågangen var for stor. Synes dette er dårlig.
Topp kundeservice og lite gebyrer - og ingenting blir trukket fra konto uten godkjenning 😃🤗😁👍🏼
Jeg blir overrasket hver gang jeg går inn på nettbanken, enten på mobil eller pc, og ikke får opp en melding hvor det står at tjenesten er ustabil og de beklager ulempene. Jeg orket ikke styret med å bytte bank nå, men vurderer du å gå over til denne fra en annen bank - ikke gjør det. Da dette ikke har pågått over en liten stund, men i flere år. Så fort jeg selv får anlendning bytter jeg over til en annen bank!
Prøvde to ganger i dag å løse et nettbank-problem for en eldre slektning, via chat. Første gang avsluttet banken chatten uten å svare på spørsmålet. Prøvde igjen med en gang og da ble chatten bare avsluttet med en gang, helt uten videre. Hadde jeg vært kunde selv, hadde jeg byttet bank på dagen. Nettbanken deres er også helt tragisk.