Nordea Bank opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har ventet i 6 uker på kodebrikke. Prøvet å ringe mange ganger men alltid over 1 time ventetid. Hvem har tid til dette? Dette skriver jeg på vegne av min nevø som jeg prøver hjelpe da han ikke kan sitte å vente på telefonsvar i timevis.
Trengte å få kontakt da noe oppsto. Men var 53 min ventetid på telefon og chat kom jeg ikke inn på da pågangen var for stor. Synes dette er dårlig.
Topp kundeservice og lite gebyrer - og ingenting blir trukket fra konto uten godkjenning 😃🤗😁👍🏼
Jeg blir overrasket hver gang jeg går inn på nettbanken, enten på mobil eller pc, og ikke får opp en melding hvor det står at tjenesten er ustabil og de beklager ulempene. Jeg orket ikke styret med å bytte bank nå, men vurderer du å gå over til denne fra en annen bank - ikke gjør det. Da dette ikke har pågått over en liten stund, men i flere år. Så fort jeg selv får anlendning bytter jeg over til en annen bank!
Prøvde to ganger i dag å løse et nettbank-problem for en eldre slektning, via chat. Første gang avsluttet banken chatten uten å svare på spørsmålet. Prøvde igjen med en gang og da ble chatten bare avsluttet med en gang, helt uten videre. Hadde jeg vært kunde selv, hadde jeg byttet bank på dagen. Nettbanken deres er også helt tragisk.
Vanskelige å få tak i. Må ha avtale for å komme inn i banken. Dårlig nettbank, ofte feil på denne spesielt bedrift.
Etter å ha vært kunde i en annen bank i flere år så søkte vi finansieringsbevis i Nordea, ble så oppringt av en svært hyggelig rådgiver. Vi har nå byttet bank, fått ordnet oss hus og vi er strålende fornøyd!