Nordea Bank opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg har problemet med kodebrikken på grunn av at den er gammel, men jeg må vente lenge og ikke fått ny kodebrikke enda. Jeg må ringe kundeservice hele tiden for å få ny, men til nå jeg fått ikke nytt. Ventet på kodebrikken i ei uke nå. Så jeg bestemte meg å bytte banken.
Dårlig kundebehandling av ung førstegangs huskjøper. Trodde det var vanlig å håndhilse på folk som skal inn til møte i banken, og virke interessert i den hjelpen som kunden ønsker. Vi avslutter vel ikke ett møte for underskrift av lånepapirer med og gratulere huskjøper som gjeldsslave. 😡👎
Jeg ble kunde av Nordea ifm refinansiering av boliglånet mitt og flyttet over fra DNB hvor jeg hadde vært totalkunde i 3 års tid. Selv om servicen av kundebehandler var svært god, er min daglige interaksjon med banken gjennom deres digitale tjenester, og der skårer dessverre Nordea på bunn. Betingelsene var at jeg ble totalkunde av Nordea, noe jeg ble, men jeg må si at jeg holdt pusten i det ene året jeg har vært kunde. Nordeas digitale tjenester som nettbank og app på mobil har mye å ettertrakte. Nå innhenter jeg tilbud fra 6 banker ifm huskjøp og -salg, og jeg må si at Nordea har vært rotete, trege og kommer med dårlig tilbud. Dette er selv om jeg har snakket med 3 forskjellige kundebehandlere. Beklager, Nordea, men dette er ikke godt nok, altså.
Er veldig fornøyd med banken - får svar veldig raskt, alltid god service.
Veldig god service i filial, men uhøflig og ufølsom service på chat og telefon. Prøver å hjelpe min gamle mor som nylig ble enke og ikke behersker nett. Blir mistenkeliggjort og får elendig hjelp når jeg ber om det. Når min mor stoler på meg og gir disposisjonsrett, skal jeg ikke da kunne hjelpe henne med å betale regninger i nettbanken? Skjerp dere! Utrolig glad for at jeg selv er kunde i Skandiabanken :-)
Den banken skal man aldri stole på. Du avtale rente med dem og du får helt annen rente med nedbetalingen De kan lure deg lett og du får aldri kunne vinne over, uansett dine bevis. De bare stjeler penger av sine kundene og har ingen respekt.
Nordea bør skjerpe seg, elendig kundeservice. Noe har skjedd de to siste årene. Vurderer å bytte bank.