Nordea Bank opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har vært kunde i Nordea siden ca 1965 og har vært såkalt Premium kunde siden ordningen ble opprettet med 4 - 5 ulike konti, spare forhold og forretningsfører for alle mine VPS interesser. Har i over en uke gjort gjentatte forsøk på å opprette en ny brukskonto for å ha kontroll på felles midler i forbindelse med et arveskifte. Nettbank er jevnlig nede, chat funksjonen likeså og ved telfonisk kontakt får en inntrykk av at kundebehandlerne ikke er opplært til å bistå med noe ennet enn salg...
Hyggelige mennesker. Behjelpelig når jeg ble lurt for penger fra utlandet. De ordnet nytt kort veldig raskt.
Da jeg først ble kunde i Nordea kunne man faktisk få personlig rådgivning og god service - selv de gangene banken måtte si nei til noe. Nå kastes man mellom såkalte rådgivere, som knapt tar en kikk på papirene dine. Forrige gang jeg snakket med dem fikk jeg beskjed av en mann på 22 at jeg måtte huske hvor mye ansvar som følger et lån. Spennende ting å si til en kvinne på 39, som er på sitt tredje hus(lån), og som aldri har vært forsinket med et eneste avdrag eller så mye som en regning. Nå er jo selvfølgelig dette basert på konkrete dårlige opplevelser, men generelt sett kan man si at det er vanskelig å vite hvem man skal kontakte med spesifikke spørsmål, og man vet aldri om den personen man kastes til er kompetent, hyggelig, eller i det hele tatt lytter. Skifter bank nå.
Jeg har problemet med kodebrikken på grunn av at den er gammel, men jeg må vente lenge og ikke fått ny kodebrikke enda. Jeg må ringe kundeservice hele tiden for å få ny, men til nå jeg fått ikke nytt. Ventet på kodebrikken i ei uke nå. Så jeg bestemte meg å bytte banken.
Dårlig kundebehandling av ung førstegangs huskjøper. Trodde det var vanlig å håndhilse på folk som skal inn til møte i banken, og virke interessert i den hjelpen som kunden ønsker. Vi avslutter vel ikke ett møte for underskrift av lånepapirer med og gratulere huskjøper som gjeldsslave. 😡👎
Jeg ble kunde av Nordea ifm refinansiering av boliglånet mitt og flyttet over fra DNB hvor jeg hadde vært totalkunde i 3 års tid. Selv om servicen av kundebehandler var svært god, er min daglige interaksjon med banken gjennom deres digitale tjenester, og der skårer dessverre Nordea på bunn. Betingelsene var at jeg ble totalkunde av Nordea, noe jeg ble, men jeg må si at jeg holdt pusten i det ene året jeg har vært kunde. Nordeas digitale tjenester som nettbank og app på mobil har mye å ettertrakte. Nå innhenter jeg tilbud fra 6 banker ifm huskjøp og -salg, og jeg må si at Nordea har vært rotete, trege og kommer med dårlig tilbud. Dette er selv om jeg har snakket med 3 forskjellige kundebehandlere. Beklager, Nordea, men dette er ikke godt nok, altså.
Er veldig fornøyd med banken - får svar veldig raskt, alltid god service.