OBOS-banken opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Veldig bra! Enkel nettbank og mobilbank. Kan klare nesten alt selv bare på telefonen. Veldig utfyllende god informasjon på nettsidene.
Hei Kaya B Tusen takk for en flott tilbakemelding! Vi er jo kjempestolte av at vi er en ukomplisert, heldigital bank og forsøker hver dag på å gi deg som kunde en god brukeropplevelse! Det er veldig godt å høre at våre digitale løsninger fungerer så bra for deg! Hilsen oss i OBOS-banken!
De ser ikke på sikkerhet i det hele tatt, kun hvor mye smålån eller mulig kreditt du har, uansett hva lånebeløpet er. Så skylder du 500 og har en kreditt på 30.000 er det nei på lån omtrent. Med sikkerhet på 70 % ca, nekter de likevel lån! dårlig service og evne til logisk tenking! OBOs medlemskap i typ 30 år betyr null
Hei S.F Det var leit å høre om opplevelsen du har hatt hos oss. Vi kan dessverre ikke diskutere enkeltsaker her, men ta gjerne kontakt med oss i nettbanken eller på telefon slik at du kan komme i kontakt med en lånerådgiver som kan svare på spørsmålene du har. Håper vi kan hjelpe deg og oppklare eventuelle misforståelser sammen. Hilsen oss i OBOS-banken!
Elendig support. De har kun åpen support mellom 9-15 mandag-fredag, og bruker ofte dager på å svare selv om du sender melding innen åpningstiden. Chatteløsningen er også utrolig utdatert, ligner mer på brevpost enn chat igrunn. Telefonsupport er 10kr minuttet fra min lokasjon, så det er ikke et alternativ.
Enkel og grei nettbank,gode renter på innskudd,og bra renter på boliglån hvis du er obosmedlem
Oversiktlig nettbank og APP. Rente på bruks- og lønnskonto.
Meget bra renter, god service og nettbank som fungerer også svært bra på mobil.
Måtte bytte fra SBanken og valgte OBOS-banken da jeg ville bruke ikke-proprietær måte å bruke banken (fri kildekodebasert nettleser), og jeg var allerede OBOS-medlem og har så langt vært rimelig fornøyd med valget. Jeg endte opp med høyrentekonto i annen bank og fond et tredje sted, og mange av problemene jeg hadde oppstartsmessig skyldtes DnBs dårlige løsning. OBOS bank kundeservice i nettleseren (chat/melding) har fungert godt for meg. Nettbanken virker litt enkel og gammeldags, men i praksis fungerer det greit nok. Kostnaden som dagligbank er lav, og ikke minst har jeg tiltro til at OBOS er et rimelig greit og ryddig selskap.