OBOS-banken opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Elendig support. De har kun åpen support mellom 9-15 mandag-fredag, og bruker ofte dager på å svare selv om du sender melding innen åpningstiden. Chatteløsningen er også utrolig utdatert, ligner mer på brevpost enn chat igrunn. Telefonsupport er 10kr minuttet fra min lokasjon, så det er ikke et alternativ.
Enkel og grei nettbank,gode renter på innskudd,og bra renter på boliglån hvis du er obosmedlem
Oversiktlig nettbank og APP. Rente på bruks- og lønnskonto.
Meget bra renter, god service og nettbank som fungerer også svært bra på mobil.
Måtte bytte fra SBanken og valgte OBOS-banken da jeg ville bruke ikke-proprietær måte å bruke banken (fri kildekodebasert nettleser), og jeg var allerede OBOS-medlem og har så langt vært rimelig fornøyd med valget. Jeg endte opp med høyrentekonto i annen bank og fond et tredje sted, og mange av problemene jeg hadde oppstartsmessig skyldtes DnBs dårlige løsning. OBOS bank kundeservice i nettleseren (chat/melding) har fungert godt for meg. Nettbanken virker litt enkel og gammeldags, men i praksis fungerer det greit nok. Kostnaden som dagligbank er lav, og ikke minst har jeg tiltro til at OBOS er et rimelig greit og ryddig selskap.
Enkel og brukervennlig nettbank. God service. Svarer raskt på henvendelser.
Avtalegiro som er AKTIV, og det er dekning på konto, den Faste Regningen blir ikke trukket fra, får Purregebyr. ER også MEDLEM. Kan ikke stole på oversikten i nettbanken, da de ikke trekker regninger i henhold til faste og aktive avtalegiroer... Kontaktsenteret i nettbanken svarer ikke på skriftlige henvendelser. Regninger til forfall vises ikke som en samlet sum for nåværende måned.