Resurs Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg,ringte de tok hurtig tlf.snakket med ei hyggelig dame Fikk svar det jeg lurte på.
Sender purring på regninger som ikke har forfalt. Kommet ikke til å handle hos nettbutikker som bruker de.
Har kontaktet Resurs bank to ganger og blitt behandlet mistroisk og respektløst begge gangene. Resurs Bank sender ikke informasjon på epost, men insisterer på å bruke fysiske brev, sendt med posten. Håpløst, og definitivt det verste jeg har vært borti. Styr unna bedrifter som benytter Resurs Bank!!
Glemte dessverre en innbetaling(kommer i Digipost) Elektronisk krav om innbetaling to avdrag 15.9. Ikke siste i mnd som vanlig. Betalte 15.9. Mottok kravbrev datert 15.9. noen dager etterpå. 35kr for betalingspåminnelse. Det sletter de ikke på min konto selv etter gjentatte Mail. Har nå betalt inn restbeløp og er for alltid ferdig med RB. Vanskelig å nå per telefon og sene med å svare på e Mail
Skulle gjøre ett kjøp via Komplett sin Flex løsning, som går via Resurs bank. Der oppsto ett par problemer som gjore at jeg måtte ta kontakt med Resurs bank for å få ordnet opp i ting. Kort sagt, måtte ringe 5-6 ganger før jeg ga opp og fikk aldri løst problemet, de sa de skulle ta kontakt men jeg hørte aldri fra dem igjen. Styr unna, har aldri vært borti en bank som er så useriøs og uprofesjonell som Resurs Bank.
Har boschkort (kredittkort). Summen jeg skyldte ble betalt, men de fortsetter å sende purringer og legger på purregebyr. Har gjort det nå i ca 3 mnd................................... De har definitivt ingen kontroll på hva de driver med, hvis ikke de da med vilje prøver å svindle sine kunder......?
Ya bank er en del av Resurs Bank og fungerer like dårlig ! Svarer ikke på e-poster etc. Får ikke avslutte en sparekonto ! Hva kan vi bruke banken til ?