Santander har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hyggelig og imøtekommende behandling. Veldig hjelpsom!
Faste rutiner oppleves bra, men ved andre forespørsler så har de tydelig ikke gode rutiner slik at svar uteblir nesten hver gang og de må purres på. Kanskje burde jeg ilegge de forsinkelsesgebyr!!
Kjøpte bil for 3 mnd siden. Tok opp lån basert på informasjonen banken ga. Valgte en avtale som innebar 3år fastrente etterfulgt av flytende rente. Jeg fikk nå brev om renteøkning og fant fort ut at jeg bare fikk «3års bindingstid», ikke fastrente slik det på alle måter ble forespeilet. Man skal lese kontraktene dypt for å oppdage dette, da hele poenget er at det er godt gjemt. Dette er tekstbok svindel. Styr unna!
Har ventet på en forsikring oppgjør siden 12 oktober, ikke fått pengene enda.
Santander er best på lån og tilbyr deg inntil 3mnd betalingsfrie mnd
Veldig bra kundebehandling, fikk svar på mail innen 5 minutter etter samtalen.
Er løsningsorientert og finner gode løsninger som passer
Snakket med en kjempehyggelig mann som hjalp meg på null komma niks. Kjempefornøyd :-)
Er man skikkelig selv, er Santander høflig og skikkelig tilbake. Enkelt å endre ting. Liker også hvordan man blir møtt på telefon, høflig, enkle valg, ærlig på f.eks at hvis man velger tilbakering, vil det ta litt lenger tid å få snakke med noen.
Ingen feil men tror ikke de har lokalt kontor. Derfor ønsker jeg å flytte til annen bank.
Santander fixer det meste bare man tar kontakt, Hvis du får problemer av noe slag. Har vært kunde i mange år og er kjempefornøyd
Nektet betalingsfri måned, pga nye retningslinjer... selv om jeg har betalt punktlig, og alt er i orden. Da må de fjerne tilbudet om betalingsfri mnd på sidene deres, ellers er dette lureri !
Rask og grei servise der med raske svar og hyggelig kunderådgiver som jeg setter stor pris på 👍🤗😊
Hyggelig og rask kunderådgivning. Har alltid hatt hyggelige samtaler med kunderådgivere. Rask og enkel behandling. Har anbefalt flere venner å bruke banken, og de er også fornøyd.
Kjapp og grei behandling,hyggelig!Fin kundebehandling.
Det manglet faktura ved siste trekk i banken. Akkurat denne gangen ville jeg innfri lånet…, men fikk tips på telefonen om å gå inn på «min side», der fant jeg restlånet. Ok det, men fikk ikke svar på hvorfor fakturaen manglet på trekket (autogiroen)…. Ja,ja…