Santander har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
De er gode til og følge opp og når du har kontakt med santander så spør de om det r noe de kan gjøre.
Svært Løsningsorientert, god service og best i markedet
Jeg har altså blitt sendt frem og tilbake mellom Santander og Apple i over 1,5 time nå. Og ingen klarer hjelpe meg. Dere sier at Appel må ordne det og Appel sier motsatt. Det er jo helt tragisk. Og enda er det ikke kommet en ordning på det. Vet ikke helt hva mer det er å si. Merkelig at ingen av dere har orden på samarbeidet mellom dere.
Hjelpsomme og effektive, litt lang telefon kø. Men det gjør ingenting når man møter trivelig folk i andre enden
Har bare positive erfaringer med Santander, alt virker som et velsmurt maskineri😊
God kommunikasjon og ryddig opptreden hos kundeservice.
Lang telefonkø for å komme gjennom, ventet totalt 20 minutter før jeg kom gjennom og måtte settes over mellom 2 behandlere. Ikke noe negativt å måtte innom flere, bare synd det tar så lang tid. Kundebehandlingen er utmerket, har svar på spørsmål med det samme, og får ordnet ting i en fei.