Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
DnB har som forventet slaktet Sbanken fullstendig. Ikke rart at når jeg må går inn i app til DnB er eneste valg: Flytt kundeforholdet til DnB. Da kan jo DnB på sikt avvikle Sbanken helt med begrunnelse av færre og færre benytter konseptet. Men noe må jo ledelsen i DnB gjøre for å forsvare 11 mnok i årslønn som er 3 ganger mer en det Nato-sjefen får. Skam dere!
Etter flyttingen til DnB sine systemer og lansering av ny app er ødeleggelsen av Sbanken fullendt. Appen er ustabil og treig, og aksjehandel/tilgang til ASK fungerer ikke overhodet. Sbanken svarer heller ikke på kundeservicehenvendelser angående dette. Det er uforsvarlig å bruke Sbanken som hovedbankforbindelse, slik jeg ser det.
Kort vei fra å være best i klassen til dårligst. Takk for meg! Det oppleves som et oppkjøp for så å ødelegge et konsept DnB ikke klarte å konkurrere med.
Plutselig finnes det ikke lenger noen Sbanken nettside. Bare app. Som er minimalistisk. Flykter i hui og hast til en annen bank, men får ikke stengt mine konti. DNB lovet at de ikke skulle ødelegge Sbanken. Nå har de gjort det.
Fra beste bank til semste. Styr unna. Finn en annen bank! Alle gode funksjoner er fjernet.
Såkalt "ny" app er DnBs app. Svakfunksjonalitet sammenlignet med original. Ingen egen nettbank; DnBs kan brukes (till app er "ferdig"?
Appen er skuffende etter oppkjøp av dnb. Lappeteppe av forskjellige sider og lagger ofte. Har vært fornøyd kunde lenge, men etter oppkjøp har det skjedd mye som gjør at eg får til en konkurrent. Eg har ikkje prøvd den nye appen som kom etter 4-5 dager med stenging. Bytta til bulder for å ha kontroll på pengene mine da.
Har lastet ned ny app, men den er ikke mulig å åpne. Ved pålogging blir jeg vist til BankID - så langt, så vel. Men når jeg skal logge på med passord driver appen bare å sjekker sikkerheten, inntil jeg blir sendt tilbake til BankID. Etter diverse forsøk får jeg melding om at hvis problemet fortsetter (hvilket det har gjort i hele dag), kan jeg ringe 552 60 000. Det har jeg gjort, men der er det "stor pågang"; jeg er nå inne i den andre timen i telefonkø.
Ny app dekker ikke mitt behov k det hele tatt. Hold dere unna DNB og Sbanken, et konsept i regi av DNB.
Etter oppdatering av app har det egentlig blitt til DNB-klone, så er det klønete og uoversiktlig. Å måtte bruke internet browser å kunne se alt enn brukskonto ble ikke egentlig en reel løsning.
Den nye appen til sbanken, er ett tilbakeskritt. Grensesnittet er ulogisk og uforståelig. Mange funksjoner er også fjernet fra appen, som didligere var tilgjengelig i den gamle sbanken. appen er også den samme som DNB sin app, kun med andre farger.Heller ikke tilgang til banken din fra PC. Det finnes mange bedre alternativer, eller bli en fullverdig DNB kunde med DNB app og tilgang til banken fra PC
Den har blitt forferdelig dårlig. Etter Dnb overtok Sbanken er den slaka ned og alt er borte nå. Sbanken som var en Av Norges beste bank er historie, og det takket være Dnb sin grådighet. De som godtok salget skulle og fått seg en smekk. Det er mange som spør seg hvorfor skulle dem gi Dnb lov til å kjøpe???
Jeg var glad i S-banken. Idag tvangsflyttet DNB meg over til hovedtanken. Har ikke tenkt å bli der. Savner den gamle uavhengige S-banken hvor alle ble behandlet likeverdig og rimelig. Even
Lang og trofast sbanken kunde. Har sittet rolig i båten og tenkt at sbanken konseptet er såpass solid at det ville bli med videre. Dessverre ser jeg nå at etter at de stengte nettbanken og tvang alle over på DNB sin egen app infrastruktur, så har de også fjernet mange viktige funksjoner, som nå gjør at deres bankløsning ikke lenger fungerer for meg. Både løsningen og appen fremstår som halvferdig og veksler mellom funksjoner i app og det og bli sendt videre til en ekstern webside. Informasjon er vanskelig å finne, appen er ufullstendig og vilkårene har blitt like dårlige som DNB sine egene.
Etter den nye appen kom ble banken ubrukelig. Elendige funksjoner, veldig mangelfulle funksjoner og dårlig bruker grensesnitt. Fra å være med å fremme digitalisering og brukervennlighet er det nå helt motsatt. Aksje og fondshandel er tatt bort fra appen, og må nå gjøres via nettsidene til dnb. Og i tillegg til økte priser, er dette noe som ikke kan anbefales.
Etter at DnB kjøpte Sbanken har de klart å ødelegge kundeopplevelsen og jeg er på veg ut, men de klarer å trenere dette i ukevis ved å late som det er et problem å flytte aksjekonto. Det har potensielt påført meg tap av mulig gevinst ved kjøp eller salg og stor irritasjon.