Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har vært med sbanken i mange år og alltid vært fornøyd...helt til DNB kjøpte dem opp. Ja ikke store forandringer hittil men de kommer sakte men sikkert. Sånn er det alltid når noe blir kjøpt opp, det kommer forandringer uansett hvor mye de prøver å innbille oss det motsatte!!!
Så kjekt å høre at du har vært fornøyd med oss i mange år 😄 Vi både vet og forstår at mange er bekymret for at vi sakte men sikkert skal begynne å endre oss til å bli noe helt annet. Det er det ingen planer om. Sbanken har alltid vært en annerledes bank, og det skal vi fortsette å være 😉
Sbanken forsøker igjen og igjen å gi inntrykk av at DnBs oppkjøp ikke har forandret noen verdens ting. Ser dere skriver til Børre her at "vi fortsetter å drive Sbanken akkurat som før." Ja, kanskje i noen få måneder til? Hvorfor er dere ikke heller ærlige og innrømmer at de to bankene vil bli slått sammen? DnB selv er veldig tydelige på dette. Senest i forbindelse med førstekvartals presentasjonen sin. Det jeg som kunde vil vite, er hva som skjer den dagen de to bankene blir slått sammen?. Vil vi Sbank-kunder våkne til månedlige termingebyrer på boliglånene våre og årlige gebyrer på VPS-kontiene? Eller kan Sbanken garantere fortsatt gebyrfrihet etter sammenslåingen? Krever klare svar, ellers bytter jeg bank.
Sbanken har fremdeles de samme betingelsene, løsningene og tjenestene som kundene våre er vant til. De formelle og juridiske prosessene rundt oppkjøpet går nå sin gang utover året og neste år. Vi skal selvfølgelig holde dere løpende orientert hvis det skjer noen endringer, men inntil videre fortsetter vi å drive akkurat som før - med enkle og gebyrfrie banktjenester.
Oppkjøpet av Sbanken til Dnb var kroken på døra for min del etter et langt kundeforhold. Husker Scandiabanken sitt gjennombrudd og støttet den helt nye fokusen på kunden, renter og service som Norge ikke hadd sett tidligere. Det var en ny verden og vi følte oss sett. Har alltid vært fornøyd med banken, men er nå utrolig skuffet over at de selger sjelen sin til Dnb. Verdisettet blir absolutt det motsatte av hva jeg en gang signerte på. Ny bank på meg etter snart 20 år.
Vi har alltid vært på lag med kundene, og det kommer vi til å fortsette med. Vi skal fortsette å stille spørsmål, og lytte til kundene våre som vet akkurat hvordan de vil at ting skal være. For kundene er og skal alltid være kompasset og termostaten på alt vi gjør. Vi takker for trofast følge gjennom mange år. Du vet hvor du finner oss dersom du lengter tilbake!
Jeg har vært kunde S'banken siden 2000 men salget til DNB er dessverre slutten på dette. Jeg flyttet til Skandiabanken nettopp for å komme unna gebyrene, den dårlige kundeservicen og den elendige nettbanken til daværende DNB, sparebanken NOR. Vil ikke bli en del av kundemassen til DNB.
Kjernefokuset vårt har alltid vært å sette kundene først, for å tilrettelegge for at dere skal å ta gode og smarte økonomiske valg. Det kommer vi som jobber i Sbanken aldri til å slutte med. Kundesenteret vårt er her fremdeles for å hjelpe og ta imot tilbakemeldinger og ellers lever både nettbank og app videre i beste velgående - akkurat som du er vant til.
kunne vært noe billigere renter på forbrukslån (billigere i andre banker), men totalt sett så er jeg godt fornøyd med Sbanken. Grei og enkel nettbank.
Fornøyde kunder er det beste vi vet 😍 Sett over tid skal Sbanken levere konkurransedyktige priser og rentevilkår. Vi kan ikke alltid være best på alle enkeltprodukter, men vi skal være blant de beste totalt sett 🤝
Veldig skuffet over oppkjøp fra DnB og at SBankens finanslommer fylles enda mer. Må nok bytte til en annen bank, og min konto i DnB forsvinner også. Mange takk DnB og SBanken.
DNB har overtatt eierskapet, men vi er langt fra ferdig! Både merkevaren Sbanken, appen og nettbanken skal leve videre. Vi skal jobbe videre for at kundene våre skal fortsette å være MINST like fornøyde som de har vært de siste 22 årene 👊
Har vært SBanken kunde i sikkert 20 år jeg også, og vært superfornøyd! Men desverre måtte DNB ødelegge denne banken også som de gjorde med Postbanken i sin tid! Nå har jeg byttet til BN Bank som er den banken jeg synes ligger nærmest SBanken! Jeg har fått super kunde oppfølging hver gang jeg har lurt på noe under overflyttingen!
Vært kunde i ca 20år. Bestandig skrøtt og fått masse folk til å bli SBanken kunder. Blir nå å bytte Bank da jeg ikke liker DNB.
Bestemte meg tvert for å avslutte mitt kundeforhold etter at det ble bestemt at DNB kjøper opp Sbanken. Var kunde i over 20 år. Sbanken er heller ikke det de engang var. Innskuddsrentene er elendige. Oppfordrer alle kunder til å bytte bank, for å si fra at vi ikke aksepterer at de store kjøper opp de små og ødelegger konkurransen i markedet.
Har vært kunde hos skandiabanken/sbanken fra den ble etablert i Norge og det har vært en bra bank for meg i over 20 år. Nå som dem ble slukt av en bank som ligger helt sist av alle på kundetilfredshet, er mitt kundeforhold over. Jeg vil ikke være med på nedturen..
Nå er Sbanken kjøpt av DNB. DNB alså Norges verste bank, jeg vil ikke ha noe med de å gjøre så jeg har byttet bank.
Ser at det er mange med negativ holdninger, som ikke forstår en 'dritt' av finansmerkedet... Sbanken har selvfølgelig ikke latt seg kjøpe opp av DNB. Det er aksjeeierne som har solgt banken, for å tjene penger på aksjene sine. Grådighet? Ja, kanskje det, men det er nå engang slik aksjemarkedet fungerer. Jeg har vært kunde helt siden Skandiabanken dukket opp på det norske markedet i 2000. Jeg har bare gode erfaringer med tjenestene deres, det være seg telefon-support, såvel som app-utviklinga deres, gjennom årene. At oppkjøpet fra DNB, over natten skulle gjøre Sbanken til en 'drittbank' finner jeg høyst urimelig... Jeg forstår at mange er skuffet, og kjenner på frustrasjonen. Det er og gjør jeg også!
Plutselig hadde jeg vært kunde hos Sbanken i over 8år, men nå er det altså slutt. Gikk ikke over fra DNB for så å bli tvunget tilbake som kunde dit igjen og føyer meg derfor inn i rekken av Sbanken kunder som går over til Bulder. Sbanken har alltid hatt flott kundeservice uten om og men (får jo såvidt snakket med noen i DNB, noen som husker den hersens stemmestyrte menyen på kundeservice som ALDRI fungerte?), tipp topp app sammenlignet med det DNB hadde i kjempelang tid, og vært tidligst ute med å tilby ting som Google Pay. Tidligere har jeg alltid anbefalt venner og bekjente Sbanken, men det skipet har nå seilt.
Tidligere var det en kontinuerlig utvikling mot en bedre bank, bedre tjenester, mer valgfrihet, ekte innovasjon. Men det har snudd mot mer og mer problemer med tjenester, og dårligere brukervennlighet i app og nettbank. Når så DnB får overta, er det ikke lenger håp - forlater skuta.
Når Sbanken -- som lenge har vært banken med de mest fornøyde kundene, lar seg kjøpe opp av banken som har de minst fornøyde kundene ... da kan det ikke sies at de har tenkt veldig mye på sine egne kunder. Men noen på toppen har nok tjent godt på det! Oppkjøpet gjør dessverre at jeg må forlate Sbanken etter 13 år som kunde. Jeg kan ikke se at noe positivt skal komme for meg som kunde etter dette tragiske ekteskapet.
Den har vært super men går nå over til DNB og kan derfor ikke lenger anbefales