Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Sbanken offers a very comprehensive service and all functions are available through their mobile app, which is good. Would be nice, though, to have an English language version. It also doesn't offer any feature or option to automatically pay a scheduled invoice in advance when the due date is in a weekend. Would be very convenient to have such an option. Overall, a good option for daily banking needs, despite having one of the highest interest rates in the market and being very restrictive to issue credit cards. Never managed to have one approved with them despite having a stable high paying job, consistent positive cash flow and investments at the bank. Ended up getting my credit card from DNB as soon as I requested it the first time despite not having any sort of customer relationship. I would only recommend Sbanken if you are a newcomer to Norway living in a remote community as the account opening process is totally online and very convenient.
Vært en kjempefornøyd kunde av Sbanken i masse år. Da jeg så de skulle bli kjøpt av DNB tenkte jeg bare Å nei.. Med rette vil jeg si. Chat tjenesten som var strålende er blitt dårligere og idag feks er Banken nede, dvs jeg kommer meg inn, men ingen av funksjonene fungerer. Ser ut som jeg må se meg rundt etter en ny bank. Veldig synd da jeg likte "gamle" Sbanken.
Årsaken til at du opplevde tekniske problemer er fordi vår underleverandør hadde en feil som har påvirket tjenester hos flere banker. Feilen ble raskt identifisert og løst. Vi har ikke gjort noen endringer i våre systemer, så det er ingen endringer for våre kunder selv om vi har nye eiere. Meld gjerne fra til vårt kundesenter dersom du opplever tregheter eller feil, så kan vi se nærmere på saken 😊
Bare positive erfaringer med Sbanken. Prismessig, kundebehandling, tilgjengelighet, fin nett bank, oversiktlig og ingen månedsgebyr på rammelån. Jeg er bare kjempefornøyd. Min tidligere bank var Storebrand. Før det DNB. Ingen av de kan måle seg med Sbanken
Vi er banken for deg, og du er kunden for oss ❤️ Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi elsker fornøyde kunder, og jobber hver eneste dag for å levere de beste løsningene til kundene våre💡🚀
De lokker deg inn med god rentesats, som du er heldig om du får beholde i mer enn 3 måneder, før de skrur rentene bare en vei. Nå nærmer renten seg opp 150% fra når jeg tok opp lån hos dem, og når jeg påpeker det får jeg bare beskjed om at det ikke er noe å gjøre med det. Tar ikke vare på kundene sine.
Rentehevingen skyldes at Norges Bank har satt opp styringsrenten og vi har justert våre priser. Sammenlign oss gjerne med andre banker for å finne ut hvor du bør ha lånet ditt. Alle våre lån er gebyrfrie og helt uten skjulte kostnader, så du vil nok se at Sbanken fremdeles er konkurransedyktige til tross for at renten har økt det siste året 🚗📈
Effektiv og brukervennlig bank. Fornøyd med mine erfaringer med banken som etter 5 år som bank kunde..
Så kjekt å høre at du er fornøyd med oss. Ingenting er bedre enn fornøyde kunder 😍
Alltid tilgjengelig, intuitive løsninger og alltid blant de med best betingelser.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, vi jobber alltid mot å utvikle gode og enkle løsninger som gjør hverdagen enklere for kundene våre 😄🤝
Over tid vil man tro at en tjeneste bedres, men Sbanken blir stadig mindre oversiktlig og fornuftig. Jeg har flere eksempler på dette, men gir det jeg mener er mest relevant. Jeg fant nylig ut at ved manglende dekning for en regning, får du ikke varsel før en uke senere. At DU ikke betalte i tid er ifølge dem DIN feil, fordi det er DITT ansvar å betale regningene dine. Men når alt stilles på min side til å gå automatisk (efaktura osv.), hvordan skal jeg forstå at min saldo plutselig gikk litt under et fakturabeløp som ligger til betaling akkurat den dagen, uten at jeg blir varslet om det med en gang? Det verste med dette er at det er utrolig enkelt å få til. De sender meg tross alt en mail (og beskjed i bankens Innboks) en uke senere. Dvs. at selv om jeg hadde logget meg inn i nettbanken samme dag eller dagen etter betalingsfristen, ville jeg aldri merket at det var noe galt om jeg ikke så etter akkurat dette, dvs. logge inn og se i forfallsoversikt etter utgåtta datoer. Skal man gjøre dette stadig vekk? Jeg synes det er en urimelig forventning, og i så fall er det like greit å betale regningene manuelt fremfor å bruke efaktura. Hva er så poenget? Varsel om manglende betaling/dekning er etter min mening den viktigste beskjeden en kunde kan vente fra banken sin. Dette er en kritisk situasjon der noe uventet har skjedd. Hvis man ikke kan stole på at banken gir deg en slik beskjed før en uke for sent, hva annet uheldig kan oppstå senere med andre bankfunksjoner som de så legger ansvaret på deg for? Kanskje jeg lager et lite storm i et vannglass. Situasjonen har ikke skjedd meg mange ganger, men dette er en av mange dumme og unødvendige ting som har skjedd meg gjennom årene. Det virker som om det helt opplagte stadig vekk går dem hus forbi, og kunden sitter igjen med hakeslepp og skjegget i postkassen.
Det er kjedelig når regninger ikke blir betalt på forfallsdato, vi har derfor laget en varslingsløsning for dette 🤝 Med varsling på SMS trenger du ikke lenger lure på hvor mye du har på konto, om du har fått betalt inn lønn eller om regningene står ubetalt. Du kan velge hva du vil bli varslet om under innstillinger i nettbanken 📲