Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Umulig å komme inn. Min disponent kommer ikke inn. Umulig å få kontakt med banken.
Superfornøyd helt til dnb overtok. Å så…. En nettbank uten nettbank er litt vanskelig å forholde seg til, stenger tilgjengelighet i påsken, tar bort apple pay, flytter ting over til dnb. Problemet nå er å finne en bank som er like bra som Sbanken VAR. Man er litt bortskjemt etter mange år i det systeme (som nå er borte)
Alt jeg ønsker meg er en bank der jeg kan betale regninger og overføre penger mellom kontoer. Dette fungerer ikke i Sbanken nå.
Var verdens beste og enkleste bank og app å forholde seg til frem til DnB overtok. Så endret de til en utdatert og tungvin versjon av DnB sin app. Ingenting fungerer som før og man får ikke endret noe uten å logge inn med bankid for alt. Hater den nye nettbanken på app. Veldig synd da Sbanken har vært hovedbanken min i ca.20 år, men nå er ser jeg på andre for å bytte. Det var en stor tabbe at DnB fikk overta Sbanken. Men de med minst fornøyde kunder vil selvfølgelig ta over de med mest fornøyde…
Etter DNBs oppkjøp har Sbanken blitt like dårlig som DNB. Bare annen farge. Ekstremt dårlig mobilapp. Løgnaktig informasjon fra DNB om hva som skulle skje etter oppkjøpet.
Etter DNB kjøpte Sbanken skulle vi ikke merke noe. Først forsvant Apple-pay, så skulle de relansere en "mye bedre app". Det viste seg å være DNB-app'en i andre farger. Nettbanken stengte de. Masse funksjoner finnes ikke i App, og man henvises til DNB sin nettbank. Den beste banken i Norge ble dessverre kjøpt opp av den dårligste. Konkurransenemda kan man bare legge ned. Vi får håpe alle de sidrompa Sbanken-kundene faktisk gjør mer enn å sutre, og bytter til en annen bank. Så lenge folk bare klager, men ikke bytter, så sitter DNB der og ler.
Jeg hadde i utgangspunktet tenkt å bli værende som kunde, mest fordi det er lettest, men etter at den nye og fantastisk lite brukervennlige appen ble lansert, har jeg nå opprettet kontoer i ny bank og er i ferd med å flytte alt over.