Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
En meget god nettbank er slått av. Den er erstattet av en dårlig mobilapp. Jeg har brukt denne nettbanken siden den kom for ca. 20 år siden. Nå har dnb kjøpt den og rasert intuitiviten fullstendig nettbanken er stengt og mobilappen er utrolig dårlig. Hadde de enda beholdt mobilappen slik den var, så kunne det fungert, men nå er appen også ødelagt.
Appen er elendig. Fra en oversiktlig, ryddig, lettbetjent tidligere app sitter jeg nå med et misfoster. Må virkelig jobbe for å finne ut av hvordan ting fungerer. Hvorfor kunne ikke «nye» sbanken bare beholde den gamle, fantastiske appen, som man visste var god? Og kundeservice, tar gjerne en time før du får svar. Hjelper ikke at du da treffer hjelpsomme og hyggelige folk. Holder ikke mål! Jeg og kona er i tenkeboksen, og ser oss om etter ny bankforbindelse. Dette
Etter at DnB kjøpte har det bare gått nedover Anbefales ikke Nå må jeg ringe de sånn at kontoen blir avsluttet
Fra best til dårligst. 12 år kunde. Etter DnB tok over, er det som å gå tilbake i tid. Ikke rart, når DnB styres av gamle pensjonister som sikkert er foreldrene til ungene i Konkurranseklagenemda.
Sbanken: Fra super nettbank til elendig app! Hvordan er det mulig å redusere brukervennligheten så dramatisk? Nå har jeg sjekket alle muligheter (tror jeg) i appen pluss ofte stilte spørsmål, men jeg har fortsatt ikke funnet ut hva jeg må gjøre for å avslutte en konto. Hvor vanskelig skal det være??
Her har dere mye å hente på kundeservice, oppsett og oversikt i mobilbanekn. Mobilbanken deres er det stikk motsatte av kundevennlig og innbydende. Den er et eneste rot. Jeg som flere, SAVNER nettbanken. Vi har mistet oversikten vi hadde. Dere har ødelagt ALT det flotte med Sbanken! Dette er helt grusomt. Ikke fremtidsrettet og langt fra kundevennlig. Begynn å hør på kundene deres. Please!
Jeg har vært kunde i over 20 år. Jeg liker å være min egen banksjef og har så vidt jeg husker ikke hatt behov for å ringe kundeservice en eneste gang. Nå ser det ut for at jeg må krype til korset og ringe. Jeg har et nedbetalt rammelån som jeg har prøvd å avslutte i et par uker nå men får bare teknisk feil når jeg prøver å endre lånet i appen. Nå har det gått over en måned siden den halvferdige «nye» appen ble innfaset og fortsatt er den ubrukelig. Hvor lang tid skal det ta før den er ferdig så vi slipper å bli videresendt til Dnb nettbanken? Her skulle de bygge videre på det beste fra to verdener, men jeg ser bare at de fjerner det beste fra Sbanken. Rammelån var tidligere bare å overføre til brukskonto og fikk tilgang til pengene med en gang. Nå kan det gå flere dager før pengene blir tilgjengelig. Apple pay og regionsperre ikke tilgjengelig lengre. Dette er ikke noe blivende sted så jeg har flyttet ut lån og sparing og har nå kun smuler igjen i Sbanken.