Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Sbanken: Fra super nettbank til elendig app! Hvordan er det mulig å redusere brukervennligheten så dramatisk? Nå har jeg sjekket alle muligheter (tror jeg) i appen pluss ofte stilte spørsmål, men jeg har fortsatt ikke funnet ut hva jeg må gjøre for å avslutte en konto. Hvor vanskelig skal det være??
Her har dere mye å hente på kundeservice, oppsett og oversikt i mobilbanekn. Mobilbanken deres er det stikk motsatte av kundevennlig og innbydende. Den er et eneste rot. Jeg som flere, SAVNER nettbanken. Vi har mistet oversikten vi hadde. Dere har ødelagt ALT det flotte med Sbanken! Dette er helt grusomt. Ikke fremtidsrettet og langt fra kundevennlig. Begynn å hør på kundene deres. Please!
Jeg har vært kunde i over 20 år. Jeg liker å være min egen banksjef og har så vidt jeg husker ikke hatt behov for å ringe kundeservice en eneste gang. Nå ser det ut for at jeg må krype til korset og ringe. Jeg har et nedbetalt rammelån som jeg har prøvd å avslutte i et par uker nå men får bare teknisk feil når jeg prøver å endre lånet i appen. Nå har det gått over en måned siden den halvferdige «nye» appen ble innfaset og fortsatt er den ubrukelig. Hvor lang tid skal det ta før den er ferdig så vi slipper å bli videresendt til Dnb nettbanken? Her skulle de bygge videre på det beste fra to verdener, men jeg ser bare at de fjerner det beste fra Sbanken. Rammelån var tidligere bare å overføre til brukskonto og fikk tilgang til pengene med en gang. Nå kan det gå flere dager før pengene blir tilgjengelig. Apple pay og regionsperre ikke tilgjengelig lengre. Dette er ikke noe blivende sted så jeg har flyttet ut lån og sparing og har nå kun smuler igjen i Sbanken.
Styr unna! I dag gikk jeg den 'hyggelige' opplevelsen av å logge inn for å sjekke bsu-kontoen min. Den var ikke å finne noe sted, for den har de flyttet til DNB!!!!!
Mye tjenester og funksjonalitet som forsvant med ved bortfall av nettbank. Svært mye som ikke fungerer lenger med å få lagret filer og annet ifra mobilappen. Gebyr og kostandene har økt og kundeservice har blitt merkbart dårligere.
Ingen kundeservice, dårlig boligrente, ubrukelig nettbank. Jeg har god forståelse for at kunden flykter fra å være kunde i denne banken. Jeg byttet bank forhold tidlig, og jeg er takknemlig for at jeg gjorde det. Utrolig glad for at flere kunder bytter bank. hvordan kunne Konkurransetilsynet godkjenne dette oppkjøpet!?! Det er det ingen som forstår!
"Vår ambisjon er å gi deg Norges beste kundeservice". 45 minutter ventetid på telefon hvis man i det hele tatt kommer fram, ( kun 2 mennesker på telefonvakt første lørdag etter det store spranget) brukelig aksjehandel hvor transaksjoner plutselig er borte, rammelån er plutselig ikke rammelån gebyrer osv osv.