Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Etter overgangen til DNB har den nye appen fått litt hikke. Det er diverse feilmeldinger som ikke burde ha vært der, men regner med at det ordner seg etter hvert. En ting som er bra er den nye økonomioversikten, der SBanken hadde en mer manuell variant som ble lagt ned. Den nye varianten til DNB ser svært bra og enkel ut, enklere fordi den bedre klarer å kategorisere forbruket automatisk. Fondsoversikten derimot er dårligere. Dette gjelder både i appen og i nettbanken, fordi det ikke lenger er kurver som viser oversikt over fondsutviklingen. Det var det i gamle SBanken. Det er det også i Nordnet. Jeg vurderer jo kontinuerlig om fond skal i SBanken eller i Nordnet. En ting DNB / SBanken IKKE skal undervurdere er ulempen med å bare ha en app, selv for vanlige banktjenester. Foreløpig har jeg tilgang i DNBs gamle, litt dårlige nettbankløsning, men det fungerer tross alt. Et annet sted er at jeg plutselig har fått gamle DNB kontoer som er jeg ikke har sagt opp som førstevalg ved regningsbetaling. Det er bare å endre, men litt plagsomt. Men jeg får gjort alt jeg trenger i appen, det er ikke det, den har bare litt hikke. Når det gjelder betingelser for min del så er det ingen forskjell.
Fantastisk utrolig dårlig imponert over dnb sin jobb med å klare å ødelege noe som virket. Og det på 6 mnd -Respect dnb!
Har alltid vært fornøyd med Sbanken - nå etter at dnb kom inn er det bare kaos
Etter overgang til DNB så er denne banken blitt latterlig dårlig, ekstrem tunggrodd
Sbanken hadde en meget bra nettbank og mobilapp før nettbanken ble avviklet og ny app ble lansert i mars. Den nye appen er veldig dårlig ift. den som var, kan sammenlignes med å gå fra en Mercedes til en Lada. Den gode kundeservicen er borte og løsninger og muligheter er tatt vekk. Eksempelvis kan man ikke avslutte bankkort lengre i app og blir henvist til å ringe inn til kundeservice. De tar ikke telefonen grunnet stor pågang, og når man skriver epost om å avslutte bankkortet så er svaret at epost ikke er en sikker kommunikasjonsplattform og henvises til telefon. Så man er hjelpeløs hvis man ikke vil sitte i telefonkø i timevis. Dette er bare et eksempel på hvor håpløst det har blitt dessverre. Anbefaler ingen å bli kunde i Sbanken. Trodde aldri jeg skulle skrive dette, men slik har det dessverre blitt. Dessverre har oppkjøpet fra DNB endret Sbanken til et mye dårligere produkt. I etterpåklokskapens navn har Konkurranseklagenemda feilet og skulle aldri har godkjent DNB sin anke til å få kjøpe Sbanken. Det er en grunn til at Konkurransetilsynet avslo et oppkjøp i utgangspunktet.
Har vært med Sbanken fra starten over 20 års siden, og har vært superfornøyd med nettbanken og service. Dette har nå blitt til verdens verste nettbank, sier meg dessverre enig med resten her inne. Nå må du ha banken inne på din lille mobil, evt nettbrett, nei takk, må finne meg ny bank.
Bruker aksjehandel og brukskonto. Fungerer supert.