Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Tragisk at DNB fikk lov til dette , går fra Sbanken går fra Norges beste kundeservice bank til Norges verste ! Kommer ikke gjennom til kundeservic lenger etter 15min i telefon kø bryter samtalen og må ringe på nytt . Prøvd 3 dager på rad å få kontakt men ikke sjans, ser ut som DNB stille og rolig slakter SBanken med å intigrere sine elendige løsninger. Ingen endringer ??? Kommer endringer hele tiden! Tragisk!
God og enkel nettbank med lave kostnader. Kommer nok til å bytte bank.
Har prøvd å ringe, kommer ikke igjennom. Har de sendt meg kreditt kortet de varslet om? Fikk aldrig undkyldning da defeilsendte minfaktura med med krav om innbetaling.
Har vært kunde i 20 år. Har aldri bedt om å være kunde i dnb. Det var vel styret i sbanken som sa ja til dnb. Fy skam!
Kundeservicen har blitt merkbart dårligere. Nettbanken begynner også å skrante. Informasjon til kundene er ikke bra nok. Noe som resulterer i forvirring og usikkerhet.
Bare trist etter at det ble ett konsept fra...var beste banken før... tok over
Det sier at et bilde er mer enn tusen ord...det er akkurat det, fra en bank som brydde seg om kundene ble det en som bryr seg i det hele tatt. Jeg brukte timer på å komme i kontakt med kundeservice på chat og på telefon, chat endte det hver dag etter timer i vente køen. Chatten ble stengt etter at jeg kastet bort timer på å vente....den stengte rett og slett,det var 40 personer i køen hver dag, håpløst. DnB = Dummeste Nett Bank