Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har vært kunde i snart 20 år, godt fornøyd! Veldig god nettbank/app og virker som de ligger foran konkurrenter på den teknologiske fronten.
Anbefaler denne banken! Behjelpelig kundeservice og raskt svar på alle hendelser, enten via chat eller telefon!
One week ago I made a booking through nett, I was not aware that this agent was not serious. After a few minutes I called them to on hold my transaction on my visa credit. They said that they are not allowed unless they will get a confirmation of cancellation. I told them that I got the confirmation of cancellation and I can send to them, but they want me to asked the agent where I made the booking to send to Sbanken. I explain that this agent who selling tickets is not possible to contact them neither to phone or e-mail I tried many times. I have also explain that the cancellation is made after 5-10 minutes after the booking, because I found out that something is wrong but Sbanken doesn't take serious my situation. Now i lost 17,634 thousand kroner for nothing. I dont understand that they don't hear me or even help me to on hold the payment. In this case there is no use to use Sbanken they don't help their client or even listen. Instead they just say that wait until the money will transfer and then make a Reklamasjon hos Sbanken. Now a swindler withdraw a 17,634.46 Norwegian kroner in my account. Reklamasjon doesn't help. So, there is no reason to continue using Sbanken if they just let their client treating this way.
Her står de å sier den er innvilget og klart. Fikk billån også godkjent her. Så får man plutselig svar om at det ikke kan innvilges og uten noen form før årsak el noe!??? man tjener 800k + og bare ønsker et kortsiktig lån til hus er solgt og alt betales ned og slippe mange høye renter på mange smålån.. Dette er før dårlig S banken!!!
Trygg og god bank, med god rente og fantastisk flinke saksbehandlere. Takker spesielt til (anonymisert). Enkelt å nå på telefon da de ringer tilbake!
Ble varslet med én melding i nettbanken som utelukket meg og mitt mobilabonnement, ingen varsling pr epost, ingen varsling pr SMS, ingen brev i posten. "BankID for mobil" ble stengt samme dag som jeg dro på vinterferie med barna.
En ærlig bank. Har vært kunde i mer enn 15 år, har vært meget fornøyd hele veien.