Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Anbefaler denne banken! Behjelpelig kundeservice og raskt svar på alle hendelser, enten via chat eller telefon!
One week ago I made a booking through nett, I was not aware that this agent was not serious. After a few minutes I called them to on hold my transaction on my visa credit. They said that they are not allowed unless they will get a confirmation of cancellation. I told them that I got the confirmation of cancellation and I can send to them, but they want me to asked the agent where I made the booking to send to Sbanken. I explain that this agent who selling tickets is not possible to contact them neither to phone or e-mail I tried many times. I have also explain that the cancellation is made after 5-10 minutes after the booking, because I found out that something is wrong but Sbanken doesn't take serious my situation. Now i lost 17,634 thousand kroner for nothing. I dont understand that they don't hear me or even help me to on hold the payment. In this case there is no use to use Sbanken they don't help their client or even listen. Instead they just say that wait until the money will transfer and then make a Reklamasjon hos Sbanken. Now a swindler withdraw a 17,634.46 Norwegian kroner in my account. Reklamasjon doesn't help. So, there is no reason to continue using Sbanken if they just let their client treating this way.
Her står de å sier den er innvilget og klart. Fikk billån også godkjent her. Så får man plutselig svar om at det ikke kan innvilges og uten noen form før årsak el noe!??? man tjener 800k + og bare ønsker et kortsiktig lån til hus er solgt og alt betales ned og slippe mange høye renter på mange smålån.. Dette er før dårlig S banken!!!
Trygg og god bank, med god rente og fantastisk flinke saksbehandlere. Takker spesielt til (anonymisert). Enkelt å nå på telefon da de ringer tilbake!
Ble varslet med én melding i nettbanken som utelukket meg og mitt mobilabonnement, ingen varsling pr epost, ingen varsling pr SMS, ingen brev i posten. "BankID for mobil" ble stengt samme dag som jeg dro på vinterferie med barna.
En ærlig bank. Har vært kunde i mer enn 15 år, har vært meget fornøyd hele veien.
Jeg har vært trofast lånekunde hos banken i mange år. De har tjent godt på meg i alle år. Nå er jeg i en tøff periode som ufør. Det Siste året har jeg kun betalt renter. Jeg trodde jeg skulle være tilbake i jobb etter ett år så jeg kunne betale på selve lånet også. Ikke bare rentene. Men etter året med bare renter gikk det automatisk over til normalbetaling. Det gikk to måneder før jeg oppdaget det. Jeg får trygd inn i en annen bank. Jeg har kun huslånet i sbanken. I stede for å bake inn avdragene jeg hadde misset (jeg betalte fremdeles renter) i lånet, noe som er fullt mulig, sendte dem kravet til inkasso. Til lindorff. De grådigste gribbene av alle. Dette skjedde i november/desember. Jeg måtte da betale over 20000,- for å friskemelde lånet. Innen en uke. Etter ett utall mail og telefoner til begge parter der jeg nærmest ber om nåde og sier jeg ikke har mere penger. Og i hvertfall ikke det som da var en uke før jul. Da kommer Sbanken med ett generøst tilbud. Jeg kan betale 16000,- innen ett døgn. Så ville alt være bra. Penger jeg fremdeles ikke har. Så da havnet jeg tilbake hos gribbene. Jeg skal selge huset, noe de ble informert om. Så pengene ville de fått innen rimelig tid. Men nei. Jeg er så skuffet over behandlingen deres, at jeg ikke kan anbefale Sbanken til andre. Jeg skal kjøpe ett nytt hus som bedre passer min økonomi. Men Sbanken skal ikke tjene mer penger på meg.