Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ble varslet med én melding i nettbanken som utelukket meg og mitt mobilabonnement, ingen varsling pr epost, ingen varsling pr SMS, ingen brev i posten. "BankID for mobil" ble stengt samme dag som jeg dro på vinterferie med barna.
En ærlig bank. Har vært kunde i mer enn 15 år, har vært meget fornøyd hele veien.
Jeg har vært trofast lånekunde hos banken i mange år. De har tjent godt på meg i alle år. Nå er jeg i en tøff periode som ufør. Det Siste året har jeg kun betalt renter. Jeg trodde jeg skulle være tilbake i jobb etter ett år så jeg kunne betale på selve lånet også. Ikke bare rentene. Men etter året med bare renter gikk det automatisk over til normalbetaling. Det gikk to måneder før jeg oppdaget det. Jeg får trygd inn i en annen bank. Jeg har kun huslånet i sbanken. I stede for å bake inn avdragene jeg hadde misset (jeg betalte fremdeles renter) i lånet, noe som er fullt mulig, sendte dem kravet til inkasso. Til lindorff. De grådigste gribbene av alle. Dette skjedde i november/desember. Jeg måtte da betale over 20000,- for å friskemelde lånet. Innen en uke. Etter ett utall mail og telefoner til begge parter der jeg nærmest ber om nåde og sier jeg ikke har mere penger. Og i hvertfall ikke det som da var en uke før jul. Da kommer Sbanken med ett generøst tilbud. Jeg kan betale 16000,- innen ett døgn. Så ville alt være bra. Penger jeg fremdeles ikke har. Så da havnet jeg tilbake hos gribbene. Jeg skal selge huset, noe de ble informert om. Så pengene ville de fått innen rimelig tid. Men nei. Jeg er så skuffet over behandlingen deres, at jeg ikke kan anbefale Sbanken til andre. Jeg skal kjøpe ett nytt hus som bedre passer min økonomi. Men Sbanken skal ikke tjene mer penger på meg.
En oversiktlig og enkel nettbank. Rimelige bebyrer.
Veldig god kundeservice - Hyggelige og imøtekommende, hjelper deg med det du lurer på og ikke minst svarer raskt. Appen på mobil kunne vært litt forbedret. En enkel bank med mange muligheter. Men er veldig oppgitt over at Sbanken ikke tilbyr bankkort med ID, håper de ordner dette.
Meget godt fornøyd med Sbanken. Veldig enkel og oversiktlig nettside og app. Lett og kjøpe fond og aksjer, og svarer raskt på henvendelser. Spesielt over chat. Sjeldent tekniske feil eller lignende. Meget godt fornøyd.
Vet ikke hvordan det er med andre banker, veldig godt mulig de alle gjør det, men denne ihvertfall selger informasjonen din til 3. parter og gjemmer seg bak "metadata"-unnskyldningen. Ved spørsmål om dette er med i kundekontrakten ignorer de deg. I tillegg tilbyr de ikke kort uten contactless teknologi, alle kunder som ikke hadde det ble tvunget over til denne scamme teknologien. Sist virker det som det er apekatter som driver banken, da de nå igjen, slik de hvert år, ser ut til å ha blitt overrasket over pågangen til nettbank 3. juledag og dermed ikke er istand til å sende ut bekreftelses-SMS som er nødvendig for innlogging. Dette til tross for at banken nå er 20 år gammel. Alt i alt latterlig dårlig drittbank.