Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Den eneste utfordrerbanken er nå kjøpt og snart assimilert av DNB. Jeg har startet prosessen med å flytte rammelån og kort til Buler Bank. Håper de får nok kunder til å bli en ny utfordrer til DNB. Ellers var Sbanken alt jeg trengte, veldig gode renter og nettbankgrensesnitt.
Vi skjønner at du er skeptisk og det er helt i orden, det som er viktig for oss er at du bruker oss der det lønner seg for deg. Hvis du flytter til en annen bank, håper vi de tar godt vare på deg der du kommer. Hvis du skulle savne oss så er du alltid velkommen tilbake 💚 Vi er i alle fall optimistiske for framtiden, og gleder oss til å jobbe for enda flere superfornøyde kunder i årene framover! 🤝🏼 Vi har ingen planer om å forsvinne🚀
Burde fått forbud mot å drive bank. Nettbanken er ikke satt opp til å gi helt basis varsling. "Du må gå inn og sjekke hver dag" - Kundeservice så ignorant at det er sjokkerende å snakke med dem.
Synd du føler det sånn og at du har hatt en dårlig opplevelse med oss 💔 Vi ønsker gjerne tilbakemeldinger fra deg på nøyaktig hva vi kunne gjort bedre - slå gjerne på tråden eller send av gårde en e-post så vi kan lære av erfaringen din ✍🏼
Jeg har vært kunde siden Skandiabanken startet og har alltid vært fornøyd. De gangene jeg har ringt kundeservice eller brukt chat (for eksempel i forbindelse med at kortet mitt har blitt tappet i utlandet), har jeg fått fantastisk service fra et levende menneske med en gang - ikke som i andre banker der man først blir tvunget til å spørre en chat-robot. Nettbanken på mobil og PC er veldig grei og oversiktlig. Lett å søke på hvem man har betalt til - også langt tilbake i tid. Jeg har også kjøpt fond gjennom banken og er fornøyd med den tjenesten.
Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding 😍 Sbanken er en selvbetjent nettbank der kundene skal være sin egen banksjef, men vi forstår at det noen ganger er behov for litt ekstra hjelp og veiledning - og da er det viktig for oss at du får god hjelp direkte fra våre Kundebehandlere med en gang 👩🏻🤝🧑🏻
Meget godt fornøyd. Ingen gebyrer utenom årlig gebyr for bankkort med kreditt. Gode nettsider både for bankkunder og for aksjehandel.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Fornøyde kunder er det beste vi vet 🥰
Er veldig lite fornøyd med at renten på brukskonto er 0%. Fant idag også ut at min sparekto har 0% rente pga den i sin tid ble åpnet feilaktig åpnet som brukskonto. Sbank raner etter mitt skjønn sine kunder. Var skeptisk da det ble Sbank, og nå er jeg overbevist om at vi kundene har tapt på at dnb tok over:-(
Brukskontoen er ikke ment til å spare penger på, og vi kommer nok ikke til å tilby rente på brukskonto med det aller første. Vi velger å heller prioritere å gi best mulig rente på sparekonto 🙌 Hos oss har du ingen gebyrer på sparekonto, og du kan ta ut penger akkurat når og så ofte du vil. Husk at vi også utbetaler rente månedlig, så sparekontoen din får effekten av rentens rente, uten at du trenger å løfte en finger 💸 Renteendringene har for øvrig ingenting med DNB å gjøre - men skyldes at Norges Bank setter opp styringsrenten.
Veldig fornøyd med banken... Mitt trist at nettbanken ofte er nede
Så bra du er fornøyd med oss 😍 Fra tid til annen har vi tekniske feil, noe som selvfølgelig er beklagelig og dessverre vanskelig å unngå til enhver tid. Vi lover at vi jobber på spreng for å identifisere og løse feilen så fort vi kan når det oppstår 🤝🏼
Vært kunde i over 20 år. Også kunde hos andre store norske banker. - Alltid god hjelp på telefon. De tar deg seriøst og alltid i godt humør. - God nettbank. Suveren på aksje og fondsparing. - Ikke noe tull. Fungerer alltid som som det skal. - Gode betingelser sammenlignet med andre.
For en fin tilbakemelding! Det varmer bankhjertet vårt, vi satser alltid på smarte og enkle løsninger for kundene våre - så det er kjekt å høre at du er så fornøyd 🥰