Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Er 8 uker siden jeg ba Sbanken flytte mitt fond over til ny bank, de har fremdeles ikke startet prosessen...
Fjernet nettbank, mye dårligere app og fjernet flere tjenester. Man blir tvunget over til DNB sine tjenester, selv for noe så enkelt som nettbank.
DNB konsept.... etter at DNB tok over er SBanken rasert. Betalinger må gjøres med bank ID hver gang, dvs du må indentifisere deg med bank ID for å få lov til å legge inn en betaling, enda du allerede er logget inn...med bank ID. Menyene er vanskelige å finne frem i, jeg sparer til ungene i fond, men jeg klarer ikke lengre finne hva jeg har spart per sparemål fra appen. Bare så vidt jeg får det til via nettleser. Fordi jeg har engelsk tlf får jeg engelsk språk, kan ikke bytte selv. Får oftere beskjed om teknisk feil når jeg beveger meg ned i menyene enn at de fungerer, men toppen av kransekaka er vel når en får beskjed om å ta kontakt med kundeservice så gir nettbanken beskjed om at du ikke får kontakt med kundeservice siden det er så mange som allerede forsøker ta kontakt. Anders
Jeg ble kunde i 2005, var glad i Sbanken hvor absolutt alt fungerte, kundeservice var super og dagligbank en fornøyelse. Nå er den ikke mer. Erstattet av "Et konsept fra DnB". Farvel og takk for mange år sammen.
Dessverre veldig skuffende at den gode appen ble kastet for en ny app som ikke er ferdig utviklet, har store mangler og er forvirrende. Mangel på oversiktlig nettbank i nettleser er også et stort minus. Hva mer skal man si? Jeg har overført fondene mine til NordNet og Sparekonto til SR-Bank. Det blir raskt Bulder bank. Wise bruker jeg på reise.
Tjenester fjernes eller blir dårligere. Betingelser på kredittkort blir dårligere: betaling nå etter 10-30 dager i stedet for 20-50 dager som det var før. Stadig tvinges man over i DNB som nettbank, og Sbanken sin egen nettbank er borte.
Har vore kunde i 23 år, men no er det dessverre Sayonara til Sbanken som eit resultatet av DNB oppkjøpet. Prøvde å gi det èin sjanse, men dette er til å grine av, rett og slett RÆVA, pisse dårlig og verste kundebehandling ever frå DNB si side