Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dessverre veldig skuffende at den gode appen ble kastet for en ny app som ikke er ferdig utviklet, har store mangler og er forvirrende. Mangel på oversiktlig nettbank i nettleser er også et stort minus. Hva mer skal man si? Jeg har overført fondene mine til NordNet og Sparekonto til SR-Bank. Det blir raskt Bulder bank. Wise bruker jeg på reise.
Tjenester fjernes eller blir dårligere. Betingelser på kredittkort blir dårligere: betaling nå etter 10-30 dager i stedet for 20-50 dager som det var før. Stadig tvinges man over i DNB som nettbank, og Sbanken sin egen nettbank er borte.
Har vore kunde i 23 år, men no er det dessverre Sayonara til Sbanken som eit resultatet av DNB oppkjøpet. Prøvde å gi det èin sjanse, men dette er til å grine av, rett og slett RÆVA, pisse dårlig og verste kundebehandling ever frå DNB si side
Kun adgang via betapreget uferdig app, den eksisterende og velfungerende nettbanken var det visstnok absolutt nødvendig å fjerne... Venter nå på tredje måneden å få byttet aksjesparekonto. Skal aldri mer ha et kundeforhold til hverken dette "konseptet" eller bedriftparasitten som kaller seg DNB.
Har flyttet det meste av tjenester til annen bank. Merker spesielt nå at det meste av automatikk og enkelhet er forduftet fra banken. Ikke lenger mulig å slette betalingskort eller fjerne kontoer i DnB, kun en melding om å ringe ubrukelig kundeservice for manuell håndtering. Dette skulle dere kunnet bedre DnB, spesielt hvis dere hadde brukt noe av kompetansen dere brukte all deres makt til å kjøpe inn.
Sbanken har vært vår bank gjennom flere år, der vi har vært kjæmpefornøyd. Men etter at DnB kom inn i bildet er hele Sbanken rasert… fatter ikke hvordan det går ann å rasere en flott bank som Sbanken var på så kort tid. E nu blitt umulig å få den hjelpen man trenger, sender Mail på Mail på Mail uten å få løyst problemet. Ny behandler ved hver nye Mail, og derfor start å nytt. Til slutt forklarer en behandler hva problemet er, men gjør ikke noe med det… WHAT…De lover å ringe, men gjør det ikke. Vi holdt på å miste en leilighet vi skulle kjøpe på grunn av at de ikke kontaktet oss innen frist som lovet for budgivning, med svar på lån/finansiering…. De ringte oss aldri. Heldigvis fikk vi ordnet det gjennom en annen bank innen fristen, og er i dag eiere av en ny leilighet… Vi blir selvfølgelig å forlate Sbanken, til fordel for ny bank..
Fjerner nettbank på et par ukers varsel. Øker boliglånsrenten to ganger på en måned når styringsrenten ikke gikk opp. Masse ekstra gebyrer etter de ble oppkjøpt. Norges dårligste kundeservice, laaaaang ventetid og ansatte kan ikke hjelpe. Siste to svar har vent, vi har vist om feilen i mange uker, kanskje det blir fikset om ikke lenge. Mange ekstra gebyrer er innført. Dette er ikke lengre enn bank, de har beholdt navnet midlertidig som pr for ikke å skremme vekk gamle kunder. Men dette er nå DNB ikke Sbanken...