Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Kunde i banken siden 2004 og godt fornøyd. Gode priser og kundeservice. Etter DNBs oppkjøp øker alle priser og gebyrer (burde synke pga stordriftsfordeler). Nå har også nedleggelsen begynt, med fjerning av nettbank og app, som mange kunder hadde en anelse om da de ble kjøpt opp.
Avvikler sin web løsning, og mobilappen redesignes til å passe med DnB konseptet. En ødelagt bank som jeg har vært superfornøyd med i 23 år. Nå er det slutt. Farvel 💔
Barna mistet kortene sine, betingelsene blir dårligere. Skal over på DNB sin elendige nettbank. Må bruke denne gjennom en forening jeg er leder for og det er den dårligste nettbanken jeg har prøvd. Har nå avsluttet alle kontoer i banken. Kommer ikke tilbake med dagens eiere. Synd at en slik merkevare blir ødelagt!
Har mistet all tro på konkurransetilsynet etter at de godkjente oppkjøpet av DnB. Var veldig fornøyd tidligere, men nå mister jeg tjenester og blir tvunget over til Dnb platformen. Veldig synd. Skal nå flytte vekk fra Sbanken.
Helt trist å se hvordan Sbankens kunder er blitt behandlet etter at DNB tok over. Renter og gebyrer har gått i taket. Da er det er det på tide å finne seg en ny bank.
Gebyrer på oppadgående, brukervennlighet nedadgående. Dårligere betingelser enn den hadde før DNB slukte den. Vi har nå forlatt den til fordel for OBOS-banken, etter å ha brukt Sbanken/Skandiabanken siden den ble etablert i Norge. Trist at det skulle gå slik.
Etter DNB har tatt over har det kun gaatt nedover. Daarligere service, vilkaar og ustabiliteter. Sveart lite igjen som fungerer. Etter aa ha veart kunde i Sbanken i over 20 aar maa jeg naa bytte bank, siden DNB ikke bryr seg om kundetilfredshet.