Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
+Lettvint i bruk over lang tid -Hvis du har god økonomi og stell på sakene greier du å få lavere renter med personlig vurdering i andre banker -Tilbyr som en av veldig få banker ikke BankID <18 år Totalt; Lettvint bank som dessverre ikke kan være totalleverandør av banktjenester for en familie. Bruker den som nr 2 bank pga den er lettvint i hverdagen og lave gebyrer og den var lett å dra ungene inn i... helt til utfordringen med behov for BankID...
Hei Sigve! Takk for en fin tilbakemelding. Vi jobber med å få til BankID også for kunder under 18 år, men det er ikke på plass helt ennå. Vi gleder oss til å kunne tilby det, slik at du og familien kan ha oss som bank nummer 1 :) Hilsen oss i Sbanken
Veldig bra bank og har vært kunde siden tidlig 2000 tallet. Det som er bra med sbanken er: Ingen gebyr på bruk av kort i utlandet. Ingen gebyr på det meste egentlig, inkl regningsbetaling. Passer derfor bra å bruke banken som dagligbank. For aksjesparing anbefales Nordnet da de har større utvalg og fondsprodukter med lavere TER. For banksparing anbefales en av bankene som tilbyr >2% rente. Sjekk finansportalen. Sbanken tilbyr god bsu rente for de over 33år. Boliglånsrenten for de med egenkapital over 50% er også ok, for tiden 2,3%. Savner at ikke alle regningene som ligger til forfall tilbys vist gjennom APIet deres og at det ikke går an å overføre mellom egne kontoer gjennom APIet. Kundeservice er veldig bra og ser nå at dere også har en oppegående SoMe koordinator 🙂
Hei Andreas! Takk for en skikkelig god tilbakemelding :) Vi heier på prisbevisste kunder, og liker at du bruker oss på det vi er god på. Vi skal jobbe for å kunne tilby deg enda flere gode tjenester framover. Hilsen oss i Sbanken
Aller viktigst: kort og sjelden nedetid og tilgjengelig kundeservice. Utover det setter jeg stor pris på veluktviklet brukergrensensnitt, var utrolig kult å være med fra overgangen fra skandiabanken til sbanken. Jeg er også ofte innom Sbanken beta, den siste oppdateringen med oversikt over sparing, bruk, innbetalinger og sparemål imponerer meg! Jeg shopper stadig rundt etter bank, men det skal være MYE gunstigere for at jeg skal noen gang bytte over. Startet forresten kundeforholdet mitt DAGEN jeg ble 18, og så lenge Sbanken ligger så langt foran konkurrentene som i dag ser jeg for meg at jeg blir der til den dagen jeg ligger i kista. På minussiden gir dere meg ikke kredittkort, men det tar jeg som et godt hint fra en ansvarlig forelder ;)
Hei Vegard! Tusen takk for fin tilbakemelding! Så gøy at du ble kunde hos oss på 18-årsdagen din :) Vi blir ekstra glade for å høre at du er beta-bruker og liker den siste oppdateringen. Vi skal gjøre vårt beste for å fortsette å gjøre deg like fornøyd i framtiden :) Hilsen oss i Sbanken
Veldig glad i Sbanken. Har testet ut de aller fleste banker som tilbyr brukskontoer og dagligbank tjenester i Norge og Sbanken er den jeg endte opp med å bruke. Toppscore på grensesnitt, design og setup på både nettbank og app. Alt i alt trolig den beste bankopplevelse for folk flest. Kundeservice er alltid vært bra. Innovasjonsorientert og bruker tydeligvis gode resurser på utvikling av app, digitale løsninger og nye spennende funksjoner (f.eks hadde de Coinbase bitcoin saldo integrasjon i en periode) og var en av de først ute med Apple Pay, og snart også Google Pay. Liker den nye Sbanken merkevare/brand image enda bedre enn tidligere Skandiabanken. Ellers skal de også lanserer bedriftskonto for mindre bedrifter til neste år. Spent på å se hvordan det blir. Forberdringspotensiale på sparing/investeringsfronten - dårlig trading funksjoner og begrenset tilgang til investeringsmuligheter. Her kommer dedikerte investeringsplatformer som f.eks Nordnet fremdeles på topp. Håper dette vil forbedre seg etterhvert. Liker det de gjør og håper at de fortsetter å investere penger på videreutvikling. Nye funksjoner og videreutvikling er viktigst for meg og mange andre av deres kjernebrukere, kan jeg tenke meg. Spesielt veldig spent på å se hva som vil komme med PSD2 "Payment Services Directive" fra EU som åpner for innføring av mange ulike tjenester gjennom APIs hvor det er mulig i mye større grad for banker og tjenester å snakke sammen. F.eks vil dette kunne muliggjøre tjenester slik som budsjetteringsapper og mye mer, f.eks som mint.com i USA. Sbanken, håper dere er på saken her! Innovasjon på denne fronten er veldig viktig for meg for å forbli kunde på lengre sikt.
Har bare godt å si om S-banken. Har vært kunde der i mange år. Null gebyrer og de er meget hjelpsomme når en "gammel" mann har rota seg bort med koder etc.
Hei Svein! Så hyggelig å høre at du er fornøyd, og at du har vært det lenge. Slike tilbakemeldinger gjør oss skikkelig glade! Hilsen oss i Sbanken
Syns at nettbanken er ofte nede på grunn av vedlikehold. Ellers ok bank.
Jeg er veldig godt fornøyd med Sbanken, men har dere fått på plass Bank-ID for de under 18 nå?