Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Sbanken er ikke lenger gebyrfri. Dessuten betrakter de ekstra avdrag på lån som betales inn i tiden rundt forfall av renter, som renter. Avdraget går altså ikke inn i lånet men rett i lomma på DNB og de evner eller vil ikke rette opp i det når man kontakter kundeservice. Sbanken er nå bare et skin til DNB så styr langt unna disse to bankene. Jeg har ikke lenger tillit til hverken Sbanken eller DNB (som i grunnen er samme bank).
Her må vi rette deg, for vi er heldigvis like gebyrfrie som før!🤗 Samtidig vil alle ekstra innbetalinger som gjøres på lån utover rentebeløpet gå som ekstra avdrag på lånet, og bidra til å redusere lånesaldoen. Dette er uavhengig om det betales inn rundt samme tid som terminbeløpet for renter, eller på et annet tidspunkt. Det er selvfølgelig trist å høre at du har denne oppfatningen av oss, men det som blir sagt her kjenner vi oss ikke igjen i. Sbanken er en del av DNB, men vi skal fortsatt levere selvbetjente digitale løsninger til konkurransedyktige og helt åpne priser📲💸
Jeg synes Sbanken var best da man kunne betale på egen nettside, men appen er ikke så værst. Er sånn middels fornøyd.Skal jeg betale kun én eller et par regninger og ikke har PCen i nærheten så er appen på telefonen grei, men skal jeg betale mange regninger lengter jeg etter nettsiden. Hvorfor ikke tilby begge deler slik det var en kort stund før nettsiden ble stanset? Værst er Konkurransetilsynet som tillot en sammenslåing av DnB og Sbanken.
Tusen takk for din tilbakemelding!🤩 Vi jobber fremdeles med å utvikle appen til det bedre. Midlertidig er det faktisk mulig å logge seg inn via dnb.no om det er ønskelig å bruke banktjenester på PC. Vi forstår at det er mange som ønsker seg begge deler, men vi satser alt på app og står fast på troen om at våre kunder skal få hele banken i lomma. Dette er selvfølgelig ikke for alle, men vi skal gjøre alt for at appen skal være lett å bruke, til og med når man har flere regninger som skal betales. Vi setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger, slik at vi kan utarbeide en app som er i tråd med det våre kunder ønsker🤗
Før DNB kjøpte Sbanken var Sbanken den beste banken i Norge, men nå er det virkelig den verste banken i Norge. Jeg misliker ingen annen tjeneste jeg bruker så mye som jeg misliker Sbanken. Sbanken hadde en veldig fin nettside hvor alt var enkelt å gjøre og lett å bruke, men nå er det borte og alt som jeg kan bruke nå på nettleseren er DNBs nettside, og det er helt forferdelig.
Vi har forståelse for frustrasjonen, men vi jobber kontinuerlig for at våre kunder skal være fornøyde med våre produkter og tjenester. Som akkurat nettbank var fremtiden for 24 år siden, satser vi nå på å være app-basert i fremtiden, og på sikt er Sbanken kun på app📲 Vi ønsker å høre fra deg om du har forslag til å gjøre appen vår til det bedre, for den er ikke ferdig utviklet, og den vil vi utvikle sammen med våre kunder🤗🤩
Kritisk dårlig nettbank løsning, det er rett frem fascinerende å se hvordan de har forvandlet verdens beste bank til søppel. Helt elementære løsninger som f.eks forfallsoversikt pr konto til en bestemt dato er vekke. Skal du ha finansieringsbevis må du sette av god tid! Nettløsningen deres er så ustabil at en blir sjøsyk. Da ender det i manuell behandling som er så tungrodd og omstendelig at de bruker 2 måneder for å komme med et svar. Skulle ha skiftet for lenge siden. Styr unna!
Det er trist å høre at du opplever oss slik, men vi takker for din tilbakemelding! En gladnyhet fra oss er at i appen er det mulig via Forfall å se hva som ligger til forfall på konto- og dato nivå, man kan der velge selv mellom funksjonene etter hva som er best for deg🤗📲 Finansieringsbevis skal ikke ta lang tid å få behandlet, vi gir våre kunder tilbakemelding fortløpende og innen 1 ukes tid. Gjerne ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi får redegjort for dette📞
Har hatt boliglån her sammen med et søsken i lang tid da vi eier en eiendom sammen. Når vi søkte om opplåning nå så fikk vi avslag med denne forklaringen: "I S-banken tilbyr vi kun boliglån til partnere, desverre ikke til familiemedlemmer. Dette er en del av Sbankens rammeverk og ikke noe vi kan overse" At vi har hatt boliglån i banken i lang tid, alltid betalt i tide og også betalt fortere enn nedbetalingsplan og kun har ca 30% belåning på eiendommen holder tydeligvis ikke. En forklaring på hvorfor man må være partnere og ikke familiemedlemmer kan de ikke gi oss noen forklaring på. Kun at det er Sbankens policy!
Forfardelig service. Kunderådgiver sier at det stemmer ikke at jeg kan tjene så mye penger pga i min yrke det er ikke mulig. Wtf? Ser de ikke inntekter fra skatteetaten?
Etter at de ble kjøpt opp av DNB og endret appen og tjenester, ble aksjehandel og kredittkortet helt grusomt og dyrere enn det det var før. Blitt så ille at jeg ikke har handlet aksje der og leiter etter et annet alternativ jeg kan flytte over til. Andre tjeneste (brukskonto og boliglån er ok). Det har og vært umulig å få kontakt med dem på chat og telefon vs tidligere hvor de svarte med en gang.