Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg avslutte mitt kundeforhold i Sbanken etter å ha vært trofast kunde siden november 2000. Årsaken er at jeg ikke ønsker å være DNB-kunde og at tjenestene dere tilbyr med den nye appen og nedleggelsen av nettbanken er langt unna det jeg forventer av Sbanken. Sbanken har forledet kundene om at de skal levere øke gode tjenester som tidligere. De forsøker nå å tvinge kunden til å bli DNB-kunder. Dessuten er betingelsene dårlige. Bytt til Bulder. Gir rentebetingelser langt bedre en Sbanken.
Nettbanken som var den suverent beste er stengt av DNB. Appen som var kjempegod er stengt og er erstattet med en dårlig kopi av DNB sin egen app. Skandale frå ende til annen. Styr unna Sbanken og DNB.
Var mye bedre før DNB tok over. Kommer til å skifte så fort som mulig. Savner den gamle.
Ny app fungerer dårlig. Kjenner ikke Sbanken igjen. Har vært kunde rundt 20 år. I praksis blir man satt over til DnBs nettbank når sjekker lån og m.fl. funksjoner. Det mangler mange vesentlige funksjoner. Du kan blant annet ikke sjekke bevegelser på kontoer du velger å ikke la være markert som favoritter. Aksjesparekonto og fond forsvant!! Jeg har startet utflytting.
S'banken (Skandiabanken) har vært rangert som Norges aller mest kundevennlige bank i over 20 år. S'banken har ALDRI vært et konsept fra DnB! Men DnB har kjøpt konseptet, og på ren løgn prøver de å overbevise det norske folk om at dette konseptet er deres påfunn. De har ødelagt hele S'banken som nå har blitt en ren mobilbank. Banken hadde mange kunder i aldersgruppen 55-75 med mye penger. Disse brukte stort sett nettbanken som nå har forsvunnet. Fy skam til DnB som har ødelagt en bank som var best! Folk er rasende. Det blir nok en stor kundeflukt ! DnB, hvorfor gjør dere dette??? Alle som er enige med meg, gi meg en tilbakemelding!
Sbanken var den beste banken, men dessverre så har DNB nå klart å rasere alt det gode som Sbanken sto for. De har rett og slett fjernet en drøss av gode funksjoner i den "nye og forbedrede" appen (som forøvrig er DNB sin app, men i en annen farge-drakt), og de har lagt ned nettbanken. Kundeservicen har også gått fra å være tipp tipp til å bli elendig, man kommer rett og slett ikke igjennom. Så, vil du økonomien din vel, velg en annen bank!
DNB klarte å ødelegge den banken, så jeg vurderer å bytte banken siden den banken er blitt like håpløs som DNB.