Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fjerner nettbank på et par ukers varsel. Øker boliglånsrenten to ganger på en måned når styringsrenten ikke gikk opp. Masse ekstra gebyrer etter de ble oppkjøpt. Norges dårligste kundeservice, laaaaang ventetid og ansatte kan ikke hjelpe. Siste to svar har vent, vi har vist om feilen i mange uker, kanskje det blir fikset om ikke lenge. Mange ekstra gebyrer er innført. Dette er ikke lengre enn bank, de har beholdt navnet midlertidig som pr for ikke å skremme vekk gamle kunder. Men dette er nå DNB ikke Sbanken...
Sbanken, som konsept av DnB, tilbyr ikke lenger nettbank. Man må sitte og knote på telefonen, og finner ikke fram. Prøv å få tak i kontoutskriftet ditt fra forrige måned. Måtte gi opp, og måtte ringe. Der ble det sagt at muligheten for å få fram kontoutskrift i pdf-format ikke er tilgjengelig enda i den nye app'en.
Kan betale med e-faktura men å sende en betaling til kreditor får bare appen til å henge. Bytter nå til Sparebank1 med lurer på hva som venter meg når jeg skal overføre penger dit. Vil overføringene dit virke? Noe annet er at mobilappen blander mine kontoer sammen med en annen bruker som jeg hjelper med økonomien. WTF DNB?
Fint lite som fungerer etter at DNB overtok banken. Endringer til det verre på lån og kredittkort. Mistet helt fleksibiliteten. Fond bruker de måneder på å flytte. Applepay forsvant. Nettbanken forsvant. Økte gebyrer og dårlig rente på sparekonto. Appen til Sbanken forsvant og ble erstattet med en like dårlig utgave som DNB sin. Ikke fungerer den heller som den burde ha gjort. Må innpå nettbanken til DNB for å utføre enkelte tjenester.
Har blitt fryktelig dårlig etter at DNB kjøpte de. Gjort alt mer tungvint og det blir bare dårligere og dårligere
Mobil appen som en gang var så bra er erstattet av en vedersryggelighet som ikkje en gang kan kalles en MVP. Her har virkelig DNB mista ballen og famler tydeligvis fullstendig i blinde. I tillegg så trekker de penger på en inaktiv spareavtale og investerer de uten tillatelse. Når man ringer kundeservice kommer man selvfølgelig bare til 1.linje som sitter fullstendig uten verktøy eller muligheter for å hjelpe. Det eneste de kan gjøre er å lage en sak og sende til 2.linje. 2.linje får man ikkje snakke med for de er så fine på det at de ikkje kan snakke i telefon. Sakene de sender har 1-2 ukers behandlingstid og når man får svar går man igjen tilbake til 1.linje og fortsetter å gå i ring.
Går ikke an å logge inn fra PC! Står ingen steder "logg inn her". Bare masse bla bla.