Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har vært kunde i over 20 år. Gjort alt selv i en utmerket nettbank og app. Etter at DNB tok over er alle smarte løsninger fjernet og man får ikke gjort de mest selvfølgelige ting. ApplePay er borte. Fondshandel er dårlig og man kan ikke få gjort selv de minste endringer i spareavtaler (som endre beløp eller bytte trekkdato) uten å slette hele avtalen å opprette den på nytt.
Windows kan ikkje brukast til å få tak i mine eigne pengar. Vanskeleg å få oversikt over betalinger på liten telefonskjerm.
I sin tid satte banken satte ned rentene på boliglån, men ikke for den gruppen med flest lånekunder. Etter byttet til DNB, har det bare gått feil vei. Ikke lei meg for å ha sagt opp banken. Hvis Skandiabanken Sverige velger å starte opp igjen i Norge, så skal jeg gå over til de. Har alltid likt sbanken. Og jeg var medlem av banken fordi de ikke var DNB. Nå som de er DNB, er det ikke noe poeng i å være kunde der.
Etter DNB overtok ble det ikke lenger mulig å betale regninger fra rammelånet. Penger må overføres til brukskonto først. Selv om man velger en forfallsdato for overføringen fra rammelånet, blir pengene flyttet med en gang og rentene løper. Man må dermed huske på å overføre fra lånet dagen før forfall for å unngå unødvendige rentekostnader. Nettbanken er i tillegg svært uoversiktlig. På toppen av det hele forsvant Apple pay, så jeg måtte opprette brukskonto hos Bulder som brukes til å handle i butikker med inntil vi får somlet oss til å flytte alle tjenestene våre til en annen bank. Dessverre er bankbytte ganske plundrete når man har mange tjenester på ett sted, og flytting av fond fra Sbanken har vist seg å være risikosport. Som kunde i over 20 år er DNBs rasering av det som var Norges beste bank et trist skue.
Mistet oversikten med appen, det var lett da det nettbank.Den gamle nettbanken var meget godt utformet; den var rask og intuitiv. De få gangene jeg trengte Helpdesk fikk jeg raskt kontakt og hjelpen var meget bra.
Sbanken endret betingelsene på mine kontoer til å bli uten renter. Jeg som kunde/offer tapte mye penger før jeg fant ut av dette!
Takk for 21 trofaste år. Synd at du måtte stikke av med den rikeste bølla i byen. Du har mistet sjarmen din og nettbanken, du er lite raus og tilbyr stusslige 0.0% rente på brukskonto, mobilappen din er blitt både stygg, lite brukervennlig og mangler mange funksjoner som fungerte utmerket når du fortsatt var uavhengig. Sbanken oppleves ikke lenger som uavhengig og det er overraskende mange funksjoner hvor man blir rutet direkte til DNB.