Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har brukt S banken siden jeg var 18 år. Det vil si i 23 år… jeg har vært veldig fornøyd hele tiden helt til DNB begynte å ta bort Apple Pay og så videre og så videre. Flytter nå til en annen bank
Bit for bit forsvinner Sbanken, mer og mer DNB dukker frem. Det var på tide å forlate banken.
Hatt mange gode år med gamle Skandiabanken. Trengte hjelp og treffet på en på kundeservice som ikke kunde hjelpe. Han forklarte at S-Banken har sluttet med at ledere snakker direkte med kunder. Ringte dagen etter for å tale med en ledere på kundeservice - ble fortalt at ledere ikke ønsker direkte kontakt med kunder. Synd, på en eller helt OK bank. Jeg er nok ikke den eneste som forlater en bank som ikke tør å snakke med sine kunder.
Jeg har hatt Sbanken lenge og vært fornøyd helt til dette DNB trollet gjorde endringer som gjør at jeg nå bytter bank. Det at DNB velger å avslutte Applepay sier jo seg selv, de ønsker ikke å fortsette det som var bra med Sbanken. Tenker de har sviktet mangle lojale kunder.
Sbanken bedrift-tjenesten er nå borte, de ber meg om å bytte kontonummer til DNB bedrift! De har ødelagt alt , og nå bytter jeg bank, både personlig og bedrift. Masse styr totalt unødvendig!
Ut gikk nytenkning, gode løsninger og god kundebehandling. Inn kom DnB med sære regler og kundeservice forsvant..
Orker ikke DNB. Denne bank er ikke kundevennlig. For noen årsiden, tok en svindler ut penger ifra min konto - i en bankfilial. Jeg rapporterte dette til DNB og de viste liten forståelse og jeg følte at de forsøkte sette skylden på meg. Fikk heller ingen beklagelse at kundeservice hadde gjort en feil. Flyttet da konto til SkandiaBanken.