Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hatt mange gode år med gamle Skandiabanken. Trengte hjelp og treffet på en på kundeservice som ikke kunde hjelpe. Han forklarte at S-Banken har sluttet med at ledere snakker direkte med kunder. Ringte dagen etter for å tale med en ledere på kundeservice - ble fortalt at ledere ikke ønsker direkte kontakt med kunder. Synd, på en eller helt OK bank. Jeg er nok ikke den eneste som forlater en bank som ikke tør å snakke med sine kunder.
Jeg har hatt Sbanken lenge og vært fornøyd helt til dette DNB trollet gjorde endringer som gjør at jeg nå bytter bank. Det at DNB velger å avslutte Applepay sier jo seg selv, de ønsker ikke å fortsette det som var bra med Sbanken. Tenker de har sviktet mangle lojale kunder.
Sbanken bedrift-tjenesten er nå borte, de ber meg om å bytte kontonummer til DNB bedrift! De har ødelagt alt , og nå bytter jeg bank, både personlig og bedrift. Masse styr totalt unødvendig!
Ut gikk nytenkning, gode løsninger og god kundebehandling. Inn kom DnB med sære regler og kundeservice forsvant..
Orker ikke DNB. Denne bank er ikke kundevennlig. For noen årsiden, tok en svindler ut penger ifra min konto - i en bankfilial. Jeg rapporterte dette til DNB og de viste liten forståelse og jeg følte at de forsøkte sette skylden på meg. Fikk heller ingen beklagelse at kundeservice hadde gjort en feil. Flyttet da konto til SkandiaBanken.
Jeg har brukt Sbanken som dagligbank i over ti år og har vært en fornøyd kunde helt frem til Sbanken nå ble en del av DNB. Jeg aksepterte en del av den negative utviklingen etter DNBs oppkjøp, herunder dårligere kundeservice, men da DNB valgte å avslutte Apple Pay fikk jeg nok og byttet til Bulder.
Har byttet bank fordi Sbanken har tapt seg, etter oppkjøpet av DNB. Dette har vært, uten tvil, min favorittbank de siste 10 årene. Det er veldig synd å ta farvel da alt egentlig fungerte perfekt for meg som kunde, men jeg er helt avhengig av Apple Pay. Dårlig.