Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Er sjelden jeg skriver en omtale. Kundeservicen og appen er meget bra, men apple pay er for viktig for meg for å ikke måtte skifte bank. Har også vært meget fornøyd kunde i mange mange år.
Har vert kunde i over 20 år, men ser hvilken vei det går. Kundeservice har blitt dårligere. Er igang med å bytte bank, det finnes nå bedre der ute. Som alle sier nå er det slutt på Apple pay, dette er vel bare begynnelsen på DNB sitt regime. Best å dra før det blir verre. Veldig synd
Fra strålende fornøyd kunde av banken Sbanken i 20+ år til et dårlig DNB konsept som går i mot alt Sbanken sto for..At Sbanken nå legger ned Apple pay sier alt om det nye konseptet…
Har egentlig vert fornøyd med Sbanken siden jeg ble kunde der. Men etter de besluttet å kutte Apple pay kan jeg ikke si at det er en bank som bryr seg om kundene sine. Da DNB kjøpte Sbanken sa de "Du kan fortsette å bruke de digitale løsningene du er vant til, og betingelsene blir overført som de er". Det tok bare 22 dager før de brøt dette. Hva er det neste de kommer til å endre. Tviler på at jeg er kunde lenge nok til å finne ut da jeg allerede ser på andre banker å bytte til som faktisk tibyr de tjenestene jeg ser etter.
Har brukt Sbanken i mange år, og har vært svært fornøyd. De har gjort det enkelt å bruke bank både i nettleser og på mobil, og hatt goder som Apple Pay. Nå som kundene i Sbanken mister tilgang til Apple Pay takker jeg for meg og går til en bank som tilbyr dette. Snakk om å grave sin egen grav.
SBanken som var tidligst ute med bra digitale tjenester, gebyr frie uttak osv blir nå en del av Den nytteløse Bank (DnB) og selv om vi ble lovet ingen forandringer mister vi nå Apple pay. Har ikke brukt bank kort på år og etter 23 år som SBanken kunde er det nå slutt.
Tenk at jeg har vært med dere i 22 år! Men, tar dere dette for gitt? Gjør dere ikke lenger ALT for at jeg skal være fornøyd? Siden dere avvikler Apple Pay, så føler jeg meg ikke viktig for dere.