Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har vært superfornøyd med Sbanken over 20 år, alt av brukervennlighet er rasert etter dnb kom inn. Nå bytter jeg bank. Fortjener ikke en stjerne en gang.
Etter at DNB har kjøpt det har det blitt forferdelig og det er så mye styr med å avslutte kontoer og forhold. 0/6. Var den beste banken en gang i tiden men nå er det bare tull. Sluttet med DNB en gang i tiden og gikk over til Sbanken og nå sluttet her og byttet alle mine forhold til en annen bank. Skammelig behandling av kunder.
Sbanken var bra. Den tiden er forbi. DnB har ødelagt alt som var bra. Nå har jeg fått ny hovedbank og er godt fornøyd med både pris, vilkår, service, god mobilbank og nettbank.
De var raske til å øke kostnader på alle områder, samt gjøre tjenester idiotisk dårlige. Også klagemuligheter og service er i grunn borte. Det verste er dog at de uten at jeg har godkjent det har dobbelbelastet meg for tjenester overfor 3.part. De vil heller ikke bruke ressurser på å løse det. Jeg kommer derfor til å totalboikotte DNB, som fremstår mer og mer som en ren mafiavirksomhet. Da vil de gå glipp av mer enn 150.000 i betaling for tjenester.
Denne banken var en av Norges beste banker, helt til DNB kjøpte dem opp, for deretter å ødelegge og fjerne det som gjorde dem bedre enn DNB. Noen få av mange eksempler: Både nettbanken og den originale Sbanken-appen ble fjernet og erstattet av DNB sin elendige bankapp i "Sbanken"-farger, kundeservice får ikke lenger drive med kundeservice, priser på SMS-tjenester ble doblet, Apple Pay er fjernet, etc. Det er altså tydelig at DNB på ingen måte ønsker å beholde Sbanken (Skandiabanken) slik den en gang var. DNB lovte og påstod at Sbanken skulle forbli Sbanken, men det motsatte skjedde.
S banken var en strålende og meget brukervennlig bank før den ble kjøpt opp av DNB. Nettbanken var meget lett å bruke og finne frem i. Nå er alt snudd på hode og i tillegg kun som en app på mobilen. Dette tilfredsstiller på ingen måte mine forventninger til en god bank.
Har vært fornøyd, selvgående "egen banksjef" i 24 år. Oppkjøp fra DnB kunne fungert dersom man beholdt de gode tekniske løsningene og god, lavterskel kundeservice. Endringer i app (dårlig brukergrensesnitt), kundeservice (ikke-eksisterende chat og ekstremt lang ventetid på tlf) og manglende tilgang til aksjefond i overflyttings-situasjon gjør at jeg nå har tømt alle konti. En bank skal være til for kundene, ikke omvendt.