Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
De var raske til å øke kostnader på alle områder, samt gjøre tjenester idiotisk dårlige. Også klagemuligheter og service er i grunn borte. Det verste er dog at de uten at jeg har godkjent det har dobbelbelastet meg for tjenester overfor 3.part. De vil heller ikke bruke ressurser på å løse det. Jeg kommer derfor til å totalboikotte DNB, som fremstår mer og mer som en ren mafiavirksomhet. Da vil de gå glipp av mer enn 150.000 i betaling for tjenester.
Denne banken var en av Norges beste banker, helt til DNB kjøpte dem opp, for deretter å ødelegge og fjerne det som gjorde dem bedre enn DNB. Noen få av mange eksempler: Både nettbanken og den originale Sbanken-appen ble fjernet og erstattet av DNB sin elendige bankapp i "Sbanken"-farger, kundeservice får ikke lenger drive med kundeservice, priser på SMS-tjenester ble doblet, Apple Pay er fjernet, etc. Det er altså tydelig at DNB på ingen måte ønsker å beholde Sbanken (Skandiabanken) slik den en gang var. DNB lovte og påstod at Sbanken skulle forbli Sbanken, men det motsatte skjedde.
S banken var en strålende og meget brukervennlig bank før den ble kjøpt opp av DNB. Nettbanken var meget lett å bruke og finne frem i. Nå er alt snudd på hode og i tillegg kun som en app på mobilen. Dette tilfredsstiller på ingen måte mine forventninger til en god bank.
Har vært fornøyd, selvgående "egen banksjef" i 24 år. Oppkjøp fra DnB kunne fungert dersom man beholdt de gode tekniske løsningene og god, lavterskel kundeservice. Endringer i app (dårlig brukergrensesnitt), kundeservice (ikke-eksisterende chat og ekstremt lang ventetid på tlf) og manglende tilgang til aksjefond i overflyttings-situasjon gjør at jeg nå har tømt alle konti. En bank skal være til for kundene, ikke omvendt.
Etter DnB kjøpte banken så falt brukervennlighet og funksjonalitet fra fem til 1 stjerne, DnB fortjener ikke engang den ene stjernen, før var alt søkbart og oversiktlig, men oppkjøperne valgte å fullstendig gjennomtenkt funksjonabelt produkt, som har gitt fornøyde kunder i 20 år, og bare kaste det på dynga og erstatte det med en ubrukelig klønet app med fult av tekniske feil, som jeg har sett fra DnB tidligere virker det som at de overhode ikke bryr seg om å rette på dette, dette er en skam for en bank med en verdi på over 300.milliarder kroner.
Sbanken var tidligere alltid kjapp på kunderservice og hørte på kundene. Nettbanken er nå kaos med bytte mellom Dnb og Sbanken. Kundeservice er utilgjengelig både på meldinger og chat "på grunn av unormalt stor pågang". Utrolig at en stor bank sin Dnb kan opptre så destruktivt og uklokt.
Avsluttet kundeforhold etter 20år i skandiabanken/ sbanken. Vil aldri ha noe med DnB å gjøre, og oppkjøpet er en katastrofe. Har hatt masse problemer med å få flyttet pengene ut av sbanken, men nå er det endelig sluttført. DnB sitt "konsept" kan få seile sin egen sjø, håper DnB taper masse penger på dette, overbetalte tjenester og elendig app. Må logge inn i DnBs nettbank for å utføre oppgaver som fungerte utmerket i sbanken sin app tidligere. Overførte penger til utlandet, det tok 3 uker før de kom frem og jeg måtte purre dem daglig. Kunne heller ikke se betalingsinformasjon som var tilknyttet overføringen - elendig. Skulle gjerne gitt 0 stjerner om det var mulig.