Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har vært fornøyd, selvgående "egen banksjef" i 24 år. Oppkjøp fra DnB kunne fungert dersom man beholdt de gode tekniske løsningene og god, lavterskel kundeservice. Endringer i app (dårlig brukergrensesnitt), kundeservice (ikke-eksisterende chat og ekstremt lang ventetid på tlf) og manglende tilgang til aksjefond i overflyttings-situasjon gjør at jeg nå har tømt alle konti. En bank skal være til for kundene, ikke omvendt.
Etter DnB kjøpte banken så falt brukervennlighet og funksjonalitet fra fem til 1 stjerne, DnB fortjener ikke engang den ene stjernen, før var alt søkbart og oversiktlig, men oppkjøperne valgte å fullstendig gjennomtenkt funksjonabelt produkt, som har gitt fornøyde kunder i 20 år, og bare kaste det på dynga og erstatte det med en ubrukelig klønet app med fult av tekniske feil, som jeg har sett fra DnB tidligere virker det som at de overhode ikke bryr seg om å rette på dette, dette er en skam for en bank med en verdi på over 300.milliarder kroner.
Sbanken var tidligere alltid kjapp på kunderservice og hørte på kundene. Nettbanken er nå kaos med bytte mellom Dnb og Sbanken. Kundeservice er utilgjengelig både på meldinger og chat "på grunn av unormalt stor pågang". Utrolig at en stor bank sin Dnb kan opptre så destruktivt og uklokt.
Avsluttet kundeforhold etter 20år i skandiabanken/ sbanken. Vil aldri ha noe med DnB å gjøre, og oppkjøpet er en katastrofe. Har hatt masse problemer med å få flyttet pengene ut av sbanken, men nå er det endelig sluttført. DnB sitt "konsept" kan få seile sin egen sjø, håper DnB taper masse penger på dette, overbetalte tjenester og elendig app. Må logge inn i DnBs nettbank for å utføre oppgaver som fungerte utmerket i sbanken sin app tidligere. Overførte penger til utlandet, det tok 3 uker før de kom frem og jeg måtte purre dem daglig. Kunne heller ikke se betalingsinformasjon som var tilknyttet overføringen - elendig. Skulle gjerne gitt 0 stjerner om det var mulig.
Sbanken fungerte strålende, men etter oppkjøpet har DnB fjernet mye funksjonalitet jeg brukte. F.eks kunne jeg legge fakturaer rett på rammelånet, det går ikke lenger. Jeg ble både skuffet og overrasket over at så mye jeg likte med banken ble ødelagt, og har flyttet lån og alt annet til bank(er) med bedre vilkår.
En meget god nettbank er slått av. Den er erstattet av en dårlig mobilapp. Jeg har brukt denne nettbanken siden den kom for ca. 20 år siden. Nå har dnb kjøpt den og rasert intuitiviten fullstendig nettbanken er stengt og mobilappen er utrolig dårlig. Hadde de enda beholdt mobilappen slik den var, så kunne det fungert, men nå er appen også ødelagt.
Appen er elendig. Fra en oversiktlig, ryddig, lettbetjent tidligere app sitter jeg nå med et misfoster. Må virkelig jobbe for å finne ut av hvordan ting fungerer. Hvorfor kunne ikke «nye» sbanken bare beholde den gamle, fantastiske appen, som man visste var god? Og kundeservice, tar gjerne en time før du får svar. Hjelper ikke at du da treffer hjelpsomme og hyggelige folk. Holder ikke mål! Jeg og kona er i tenkeboksen, og ser oss om etter ny bankforbindelse. Dette