Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Grei å komme i kontakt med, spesielt via chat. Har alltid fått god hjelp til å ordne opp. Litt dårlig på "utenom allfarvei"-ønsker.
Denne banken er det som alltid har vært den beste sett fra både et økonomisk sysnpunkt i at det koster lite å bruke banken, få og små gebyrer, lav effektiv rente, osv. Så er banken en av de bedre i klassen for MobilApp som ikke bare favoriserer Apple, men også fungerer ekstremt bra for Android brukere. Det er lite fuzz med BankID og annet avlegse tofaktor autentiseringer, og banken tillater tofaktor via SMS. Brilliant.
Skandiabanken har gjort så jeg har fått godt innblikk i min økonomi. De er kjappe i chatten om man trenger hjelp og nettløsningen på mobil og data er over all forventning. Håper flere bytter til Skandiabanken så de også kan få gode bankopplevelser.
Bra opplegg, gode renter men kunne vert lavere! Kjempe kundeservise men kunne vert litt raskere til å svare på telefon.
ADVARSEL: Du får ingen kodebrikke for Bank ID og heller ingen Bank ID på mobil. Du må vente i 90 dager for å få Bank ID på mobil, men ingen kodebrikke for vanlig Bank ID. I de første dagene får du kun logge deg inn via SMS. Du må først bestille et "skrapekort" med koder for å logge deg inn for å kunne bestille Bank ID på mobil. Nå klarer jeg ikke å logge meg inn i noen som helst offentlig tjeneste, og heller ikke i Re:Members (MasterCard) hjemmeside. Det jeg ikke visste var at kodebrikken fra min forrige bank ble deaktivert da jeg avsluttet kontoen. Nå må jeg møte opp personlig i en eller annen bank for å åpne en ny konto og få en ny kodebrikke og Bank ID på mobil. Dette er en latterlig og klønete system. Hadde jeg visst dette, ville jeg aldri ha åpnet konto med Skandiabanken.
Supre nettsider. Ingen skjulte gebyrer eller forskjellsbehandling. God hjelp de få gangene jeg har trengt det. Har boliglån og sparekonto i andre banker (pga bedre renter), og nettesidene der er utrolig mye dårligere enn skandiabanken sine nettsider. Har hatt Skandiabanken som hoved bruksbank i mange år, og ser ingen grunn til å endre dette.
Har vært kunde omtrent fra oppstarten. Aldri noe tull og meget kjapp respons på chatte funksjonen om det skulle være noe jeg lurer på. :-)