Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Byttet til Skandiabanken for et halvt år siden, etter å ha hatt Sparebanken Sør i flere år. Fordelen med Skandiabanken er at med unntak av 250, - årsavgift på kortet, så er den nesten gebyrfri. Helt gratis å ta ut penger i utlandet, blant annet. Nettbanken og mobilappen er svært god. Mobilappen har så å si alle funksjonene som nettbanken, i et ryddig system. Også flott at den støtter fingeravtrykk både på Android og iPhone. Det eneste som kan trekke litt ned er at det ikke er mulig med kontantinnskudd, man må derfor ha konto i en annen bank hvis man vil sette inn kontanter.
De kan ikke bruke en ny verdivurdering fra megler i forbindelse med å fastsette verdien på boligen. Forholder seg til kjøpskontrakt, noe som er litt dumt i og med at det har vært en viss prisstigning i Oslo siden 2014. Da ble de for min del uaktuelle, noe som i og for seg er greit nok. Det som er ugreit er at de bruker en uke på å svare på tross av purringer på mail og chat. Benytter meg da av konkurrent, som også kom ut med en litt bedre rent.
Alt er bra. Ingenting er dårlig. Det er veldig brukervennlig. Opprette kontoer som du vil. Kundeservice til kl 24. 00. Vennlige og hjelpsomme på telefonen. Har hatt Skandiabanken i 15 år. Aldri noe tull.
Alt er bra med Skandiabanken 😊😊😊 ingen over ingen ved siden.
Etter å ha vært kunde i over 30 år hos Sparebanken vest, har jeg endelig funnet bank som er perfekt på alle måter. Angrer på at jeg ikke hadde gjort det tidligere. De har hjulpet meg hele veien i forbindelse med kjøp av ny leilighet (mellomfinansiering, boliglån etc). Kan ikke rose dem nok.
Beste banken jeg har hatt. Får alltid hjelp hvis jeg trenger, og veldig greit å ordne ting i nettbanken. Bare pluss.
Grei å komme i kontakt med, spesielt via chat. Har alltid fått god hjelp til å ordne opp. Litt dårlig på "utenom allfarvei"-ønsker.