Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fra en bank som dekket mine behov, var innovativ og nyskapende til å plukke bort alle de små og store egenskapene som virkelig gjorde hverdagen til ett lettere sted å leve; Bli presset til Mastercard, slutt på frie og sømløse overførsler mellom debet og kreditt, flere gebyrer, tap av mikrospar, tap av nettbank, vesentlig dårligere kundeservice, øke kostnader på fond, tregere app, tap av Apple pay(fordi DnB vil presse frem sin Vipps, som er geografisk veldig begrenset), tvangsflytting mellom DnB og SBanken visa versa, strammere betingelser for flere typer lån, ny halvferdig app skal lanseres. Hva blir det neste? Om ikke flere skal legge sine kontoer passive med noen få kroner på, så må SBanken og DnB virkelig åpne øyne å begynne og handle! Trist etter 20-års lykke og følelse av trygghet.
Hva jeg mener om Sbanken er strengt tatt et irrelevant spørsmål nå. Om få dager er den flotte banken historie. Norges største rovdyr, DNB overtar og Sbankens kunder står igjen som taperne. Å bli værende som DNB-kunde er selvsagt helt utelukket! Heldigvis finnes det mange gode, mindre banker å velge mellom så det som skjer gjør vondt i hjertet, men er summa Summarum positivt for lommeboka. Flytteprosessen vår er i gang og fullføres i løpet av februar. En stor takk til medarbeidere i Sbanken som klarte å skape en 'familie' av ansatte og kunder.
Tok kundene virkelig på alvor, før de ikke tok kundene på alvor i det hele tatt.
Min erfaring har tidligere vært god, men banken er nå «spist» av DnB, en bank jeg ikke ønsker å være kunde hos. Jeg registrerer allerede endringer, og er klar over at flere vil komme. Ergo bytter jeg bank.
Oppkjøpt av DNB. Nettbanken forsvinner snart. Det kommer nye gebyrer på tjenestene, som vil bli mer integrert med DNB eksisterende infrastruktur.
Overføring mellom egne kontoer tok mange dager. Førte over en fredag og de kom ikke til riktig konto før mandagen. Dette er uholdbart! Før DNB gikk det over på sekundet. Fryktelig trist med den sammenslåingen. Og jeg fikk ikke svar på pengene var den helgen, de gikk ut av brukskonto. Ikke rart man må bytte bank!
Nå er berget nådd. Ventet i det lengste og ga de en sjanse etter oppkjøpet. Nettbanken forsvinner, prisene på fond doblet, mikrospar forsvant og barnekortet forsvinner. Tragisk. Fikk telefon fra de når jeg flyttet fondet og hun spurte om grunnene og hadde null svar på hvorfor jeg skulle bli. Tror faktisk hun var fortvilet over situasjonen også.