Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Saklig og grei hjelp fra kundeservice. Alltid hyggelige folk.
Takk for hyggelig tilbakemelding! Kjekt å høre at du er fornøyd med kundeservicen du har fått fra oss 👏🏼🎉
Skulle bytte fra Nordea til Sbank, men finner ut at Sbank nå er eid og drives av DnB. Siden Nordea og DnB konkurrerer hardt om å være landets dårligste bank for privatkunden, utgår bytte til Sbanken. Synd, da jeg var fornøyd med Sbanken i "gamle dager". Håper det finnes en bank som er brukelig for private....
Sbanken skal fortsatt levere selvbetjente, digitale, enkle løsninger, åpne priser og like betingelser for alle 🤝🏼 Vi skal selvfølgelig holde kundene våre løpende orientert hvis det skjer noen endringer i fremtiden - men inntil videre fortsetter vi å drive akkurat som før 🚀 Du er hjertelig velkommen som privatkunde hos oss i Sbanken!
Disregarding much hassle to verify identity in the post and the fact that they do not issue bankid right away, they just refused to issue a basic credit card for me with a permanent job, permanent Personal number, and no debt in Norway. Now I imagine how they treat others who may have temporary jobs,... I think what this bank does is systematic discrimination against all newcomers to Norway it is better to avoid this bank.
We are sorry to hear that you had a bad experience with us. Sbanken is a self-service online bank which entails some limitations due to digitized processes. Unfortunately, we cannot state specific requirements for an application for a credit card to be approved. Our conditions for granting credit are constantly assessed and adapted. If your application has been rejected, you are welcome to try to submit a new application at a later date.
Har brukt Sbanken som hovedbank i mange år og har erfart kun gode ting. Service, nettbank, renter osv. Alt er bra og konkurransedyktig.
Tusen takk for en superfin omtale, det er skikkelig stas å høre at du er så fornøyd og at Sbanken fungerer godt for deg og dine behov 🙌🏼 Vi skal fortsette å levere etter dine preferanser også i fremtiden 🥳
Den eneste utfordrerbanken er nå kjøpt og snart assimilert av DNB. Jeg har startet prosessen med å flytte rammelån og kort til Buler Bank. Håper de får nok kunder til å bli en ny utfordrer til DNB. Ellers var Sbanken alt jeg trengte, veldig gode renter og nettbankgrensesnitt.
Vi skjønner at du er skeptisk og det er helt i orden, det som er viktig for oss er at du bruker oss der det lønner seg for deg. Hvis du flytter til en annen bank, håper vi de tar godt vare på deg der du kommer. Hvis du skulle savne oss så er du alltid velkommen tilbake 💚 Vi er i alle fall optimistiske for framtiden, og gleder oss til å jobbe for enda flere superfornøyde kunder i årene framover! 🤝🏼 Vi har ingen planer om å forsvinne🚀
Burde fått forbud mot å drive bank. Nettbanken er ikke satt opp til å gi helt basis varsling. "Du må gå inn og sjekke hver dag" - Kundeservice så ignorant at det er sjokkerende å snakke med dem.
Synd du føler det sånn og at du har hatt en dårlig opplevelse med oss 💔 Vi ønsker gjerne tilbakemeldinger fra deg på nøyaktig hva vi kunne gjort bedre - slå gjerne på tråden eller send av gårde en e-post så vi kan lære av erfaringen din ✍🏼
Jeg har vært kunde siden Skandiabanken startet og har alltid vært fornøyd. De gangene jeg har ringt kundeservice eller brukt chat (for eksempel i forbindelse med at kortet mitt har blitt tappet i utlandet), har jeg fått fantastisk service fra et levende menneske med en gang - ikke som i andre banker der man først blir tvunget til å spørre en chat-robot. Nettbanken på mobil og PC er veldig grei og oversiktlig. Lett å søke på hvem man har betalt til - også langt tilbake i tid. Jeg har også kjøpt fond gjennom banken og er fornøyd med den tjenesten.
Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding 😍 Sbanken er en selvbetjent nettbank der kundene skal være sin egen banksjef, men vi forstår at det noen ganger er behov for litt ekstra hjelp og veiledning - og da er det viktig for oss at du får god hjelp direkte fra våre Kundebehandlere med en gang 👩🏻🤝🧑🏻