Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det var en tid jeg var egen banksjef, full kontroll på økonomien igjennom innovative gode systemer. Den tiden er forbi, det samme er mitt kundeforhold i sbanken.
Vi håper den nye banken tar godt vare på deg, og du er alltid velkommen tilbake til oss🤗 Vi har all forståelse for at det ikke har vært like enkelt, og ikke alle endringer har falt i smak. Vi skal være enkle og som kunde skal man opptre som sin egen banksjef hos oss i hverdagen, og dette satser vi alt på i fremtiden også😎
Ubrukelig som bank ved bo og hyttelån. Skal være en digital bank med app men alt må sendes inn på papir! Tog 2 måneder å få finasieringsbevis som følge av at de rotet det til, sa bara at det skjer og bad ikke om unnskyld. Når jeg skulle fornye som følge av att vi ikke funnet noen leilighet å kjøpe måtte jeg igjennom prosessen igjen fikk jeg beskjed om for at den som utstedte det føn første gangen hadde sluttet. Har vært kunde i nesten 10 år men ikke lengre
Det er trist å høre at du har opplevd oss slik, og vi beklager. De aller fleste lånesøknader kan gjennomføres med BankID, akkurat som man kan forvente i 2024, men enkelte saker hvor det er oppdateringer på pantedokument, ved eksempelvis endring i eiere eller lånetakere, må dette gjøres per post. Dette er noe vi ønsker å utbedre, men her er det flere instanser involvert ved endringen, som for eksempel Statens Kartverk. Vi takker for følget og håper du mulig vil gi oss en ny sjanse i fremtiden, for du er velkommen tilbake🤗
Opplevelsen , (om jeg holder DNB elementet utenfor) har vært bra! Kundeservice veldig bra, prisen på lån helt grei , og bedre enn det jeg kunne på i ny bank. Det som ikke har vært bra er endringene etter Dnb overtakelsen( app og rammelån). hadde DNB ikke insistert på å endre ting som funket fint hadde jeg nok blitt værende. Men det klarte de ikke så bye-bye.
Vi takker for din tilbakemelding😊 Det er kjekt å høre at du har vært fornøyd med oss, og selvfølgelig leit at du ikke ble værende og følger oss videre på reisen. Men du vet hvor du finner oss, så om du skulle angre er du velkommen tilbake📲😎
Har billån hos Sbanken. Men etter at DNB kom har jeg mistet en del oversikt om lånet. Jeg kan IKKE se hva renta er, ikke sett betalingsplan osv osv. jeg blir henvendt til NETTBANKEN til DNB. Der kan jeg se etter mye knoting overnevnte data. Jeg har vært kunde siden Skandiabankens første år i Norge. Jeg har flyttet boliglån, sparing lønns og brukskonto til andre banker. Har bare billånet igjen. Så synd at "kreften" (DNB) kan spre om seg og ødelegge fantastisk bank
Takk for din tilbakemelding🤗 Vi skal gjøre det enkelt å være kunde, og etter hvert skal alt være tilgjengelig i appen. Vi forstår at det kan være knotete i noen tilfeller hvor man blir sendt til nettbanken, men vi jobber med å få alt på plass. Det er et tydelig signal fra kundene våre, hvor dere forventer mer av oss og forbedringer må leveres i et helt annet tempo enn det vi har klart til nå. Det er kjekt å høre at du har vært kunde i så lang tid og vi håper du ikke gir oss opp helt enda, for det er lys i enden av tunnelen😊📲
Var god service og lett å få hjelp umiddelbart tidligere men ikke lengre, DNB ødela vårt kundeforhold, kan nevne nettbank som forsban og endringer i bruk an boligkredittlån.
Det er heldigvis de samme folkene du møter i dag, som det var tidligere, når du kontakter kundesenteret vårt. Vi har som mål å ha de mest fornøyde bankkunder, og vi beklager på det sterkeste om dine behov og ønsker ikke ble oppfylt hos oss. Vi vet at det å ha hele banken i lomma ikke er for alle, og ikke alle endringer er noe alle kundene har ønsket seg. Håper vi kan endre din mening i fremtiden, og om du skulle ha spørsmål eller forslag til forbedring er det bare å slå på tråden📞😊
Vi hadde bange anelser om at det kom til å bli dårlig, men SÅ dårlig hadde vel få kunne trodd det skulle bli. De har gått over fra å kunne bruke nettbank, til å kun være på «app». Vent, nå har det gått nesten ett år og for alle praktiske formål blir du videresendt fra appen til en fane i nettleseren. Så lenge den er på mobil, såklart, du kan jo ikke forvente å få lov til å bruke nettbanken fra en pc. Takke seg til. De gjemmer kontonr. til aksjekontoer så godt de kan, for å hindre folk i å flytte til andre banker. (For å se kontonr., må du gå til nest siste steg i et aksjekjøp før de vil vise det kontonumrene.) Det er helt latterlig. En varslet skandale. Og de kvalme utspillende de eplekjekt lirer av seg med «showy» emojier, som for å prøve å utvise en slags falsk optimisme om at alt er så bra, og at vi ikke har noen reelle problemer rundt håndteringen og iverksettelsen av overtagelsen av DnB. Men kanskje dette er et lengre spill av noen i DnB om å forsøke å ødelegge den gode merkevaren som Sbanken hadde, med vilje?
Vi forstår frustrasjonen og er enige i at vi har hatt en tøff start med vår nye app, og vi jobber fremdeles med å få flere funksjoner tilgjengelig og gjøre endringer til det bedre📲 Våre kunder skal få hele banken i lomma, og derfor skal man slippe å bli sendt til en fane i nettleser når alt skal foregå i appen på sikt, vi kan love deg at vi jobber med dette. Det er kanskje ikke så rart at kundene våre ikke har vært like fornøyde, siden det har skjedd en del endringer som kundene våre slett ikke har bedt om eller ønsket seg. Vi ønsker at våre kunder skal velge det som er best for de og deres behov, derfor gjemmer vi ingenting med vilje, kontonummeret skal finnes på skattemessige verdier når du trykker på din konto under Sparing. Emojier er vi glade i, og det vet vi mange av våre kunder er også, vi kommer derfor til å fortsette med dette, for vi i Sbanken er positive og har troen🤗🙌 Håper du ikke gir oss opp helt enda, for det skal bli bedre, og fornøyde bankkunder er det viktigste målet for oss😊
Fikk tilbud på fastrente i 3 år for 4,54 % , signerte dette tilbudet og returnerte. Tilbudet var gjeldene 1 mnd stod det i brevet. Fikk etter en uke telefon fra DNB/ S-bank at de holdt på å behandle søknad, men når er renten 4,95% effektiv rente for 3 år. Fikk beskjed at fastrenten er ferskvare og ble satt den dagen de behandlet saken.
Dette er veldig beklagelig å høre, og vi ønsker selvfølgelig å undersøke hva som kan ha skjedd. Tilbud om innvilget lån er gjeldende i 1 måned, når det gjelder renten blir den fastsatt på utbetalingstidspunktet, slik som står i gjeldsbrevet som man signerer. Gjerne kontakt oss på 55 26 00 00 så vil vi kunne undersøke dette ytterligere🤗📞