SpareBank 1 Hallingdal Valdres har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Skulle avslutte en sparekonto mandag 14.10.24. og overføre 232 000,- + renter til en annen bank. Etter flere telefonsamtaler og lovnader sitter jeg fortsatt og venter på pengene 20.10.24. Banken virker ikke å ta meg på alvor. En havner alltid på 1. linje support når en ringer og de har tydeligvis ikke greie på alt selv om det ble meg fortalt at det var en finansrådgiver som hadde avsluttet min konto og overført pengene. Overført til hvor da er det visst ingen som vet. De er iallfall ikke havnet på min nyopprettede bankkonto. De har og lovet og ringe meg opp igjen noe de ikke gjør. Jeg har tidligere avsluttet sparekontoer i diverse banker noe som har ordnet seg over natta selv om denne banken i starten prøvde å skjule seg bak at en sånn transaksjon gjerne tok 3 dager.
Ble lover god service og rask kundebehandling når jeg ble kunde og fikk boliglån. Opplevde behandlingstid på 8 uker og uprofesjonell behandling. Kundebehandler er hyggelig men det hjelper lite
De har fantastisk kundeservice og veldig god rente
Bra dialog med kunde behandler og rask behandling av låne søknad
Fine folk i skranken,d dagene d er åpent..hyggelige ansatte,men kanskje ikke d beste rentene eller beste vilkår for hvermannsen ?Gjør vi ikke det meste selv på nett og vipps.men skal du betale en regning eller printe ut kontoutskrift i skranken må du punge ut! Å hvorfor må man betalt for et nytt kort hvert andre år,og dyrt også for å få lov til å bruke bankens egent betalingskort, 250 årlig,pluss renter for å bruke kortet i butikk o.l.men "sånn" er d vel i de fleste banker?
Søker om boliglån med min samboer og blir lovet å høre fra dem. Ingen har ringt eller sendt Mail. BSU renten er dårlig og ikke konkurranse dyktig. Det samme gjelder forsikringer. At du må være LO medlem for å få de beste betingelsene o denne banken er gammeldags tenkning om man vil ha nye kunder eller ta vare på de man har. Kunderådgiverene gjør sitt beste og er hyggelige og hjelpsomme, men det hjelper lite når sparebank 1 systemet henger etter. De burde også ta utgift/låne kalkulatoren sin mindre høytidelig. Takk for meg sb1 Hallingdal og Valdres.
Ikke lytte til kunden og prater i munn med kunden hele tid. Tilslutt krangler hun med kunden og henger på telefon. Har aldri opplevde så uprofesjonell kundeservice før.