SpareBank 1 Østlandet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Får ikke kontakt med kunderådgiver, kun en sms om at vedkommende er opptatt. Bestilt nettmøte mellom 8-11, ingen kontakt. Ringer til banken og sitter i telefonkø i 27 min. Til slutt svarer en person og setter meg over til min kunderådgiver. Som ikke tar telefon. Kommer tilbake til personen som svarte meg, som sier at «hun ikke skjønner hvorfor kontaktpersonen min ikke svarer». Hvis du trenger hjelp av banken din eller har spørsmål, velg en annen. Her er du ikke viktig nok.
Jeg og min samboer har vært i kontakt med Sparebank 1 Østlandet siden fredag 3.02.2023. Vi har hittil vært i kontakt med 4 forskjellige bankrådgivere. Bakgrunnen var fordi min samboer ikke fikk bestilt kort til en konto der samboeren min er disponent. Vi fikk ulike forklaringer på hva vi måtte gjøre, men vi fikk det fortsatt ikke til selv inni nettbanken vår. Mandag 06.02.2023 sier en bankrådgiver at dette er merkelig, og at jeg som er konto eier skulle sende en mail fra nettbanken med fødselsnummer og kontonummer slik at de kan bestille kortet manuelt og jeg vil motta en e-signering. Vedkommende skulle også registrere dette til IT-avdelingen. Endelig, jeg trodde da at alt skulle være i orden og ventet på e-signeringen. Derimot idag 07.02.2023 får jeg en ny melding i nettbanken min fra en ny bankrådigver som vil at jeg skal sende det jeg får opp i nettbanken min. Alt jeg ønsker er å få hjelp til å bestille et ekstra bankkort.
Enkelt å få kontakt, greie produkter og hjelpsomme rådgivere
Dyrt og dårlig kundebehandling. Anbefaler Nordea som er i en annen liga. Rentene på lånet ble mindre enn halvparten da jeg gikk over til Nordea. Det var litt av en sjokk.
Vi er veldig fornøyd med Sparebank1 Østlandet først og fremst har vi en meget flink og pliktoppfyllende rådgiver. Rådgiveren kommer med gode råd og fine løsninger. Banken har også gode renter, men disse kunne vært lavere
Tjenestene er urimelig dyre. Banken anbefaler konsekvent sine egne fond. Banken har urimelig høye forvaltningsgebyr for fond. Årsavgift på debetkort synes jeg det er på tide at de slutter med. Kundeservice er ok.
De har ikke bra kundevennligheten som er mulig å oppdrive. Denne er min opplevelse.